בירור | הכשרת שני imei נוקיה 215
-
@אבו לאיזו מטרה?
עקרונית יש אפשרות רק בתשלום אצל כל מיני קופסאות צריבה למיניהם אל תעשה בחיים דרך התוכנה את סים 1 כי זה יהרוס לך מכשיר לצמיתות
אם אתה רוצה להשתמש בשתי סימים כשרים עדיף שסים 1 יהיה של הוט או רמי לוי וטלפון אחד לחברה יפתח לך אותו.@שלוםפ זה לא יהרוס לצמיתות פשוט הוא יצטרך לשלם לסדר את זה
-
@שלוםפ זה לא יהרוס לצמיתות פשוט הוא יצטרך לשלם לסדר את זה
-
@yeh-0 אני יכול לסדר את זה מאמין שיש עוד כמה שעושים
-
@yeh-0 אני יכול לסדר את זה מאמין שיש עוד כמה שעושים
@בניית-גרסאות כתב בבירור | הכשרת שני imei נוקיה 215:
@yeh-0 אני יכול לסדר את זה מאמין שיש עוד כמה שעושים
ברעיון להחזיר NV מקורי וזהו, אמור לעבוד, לא?
-
@בניית-גרסאות כתב בבירור | הכשרת שני imei נוקיה 215:
@yeh-0 אני יכול לסדר את זה מאמין שיש עוד כמה שעושים
ברעיון להחזיר NV מקורי וזהו, אמור לעבוד, לא?
@yeh-0 לא עוזר גם צריבה מלאה צריך פעולה יותר אגרסיבית
-
@שלוםפ @בניית-גרסאות אם יש לכם מה להציע שיעשה בצורה טובה אשמח לשמוע
-
@אבו כבר הציעו לך דרך פשוטה מאוד.
אם אתה רוצה להשתמש בשתי סימים כשרים עדיף שסים 1 יהיה של הוט או רמי לוי וטלפון אחד לחברה יפתח לך אותו.
-
@cfopuser כתב בבירור | הכשרת שני imei נוקיה 215:
@אבו כבר הציעו לך דרך פשוטה מאוד.
אם אתה רוצה להשתמש בשתי סימים כשרים עדיף שסים 1 יהיה של הוט או רמי לוי וטלפון אחד לחברה יפתח לך אותו.
אני רוצה שיהיה משהו רשמי ולא שייחסם לי כל הוצאה, החלפה וניוד...
-
@אבו אז @בניית-גרסאות טוען שהוא יכול לעזור, בהצלחה.
@שלוםפ כתב בבירור | הכשרת שני imei נוקיה 215:
@אבו אז @בניית-גרסאות טוען שהוא יכול לעזור, בהצלחה.
אני מבין שאתה לא?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות