טיפ לתרגם הודעות שגיאה /תרגום מסך
-
להשתמש בתוכנה ABBYY Screenshot Reader שמגיע ביחד עם
https://mitmachim.top/topic/363/abbyy-fineread-15-תוכנת-ocr-המרת-סריקות-תמונות-ומסמכי-pdf-לטקסט
זה נותן לך אפשרות לבחור קטע מהמסך ואז אתה יכול להדביק את המלל בתרגום גוגל ולהבינו -
להשתמש בתוכנה ABBYY Screenshot Reader שמגיע ביחד עם
https://mitmachim.top/topic/363/abbyy-fineread-15-תוכנת-ocr-המרת-סריקות-תמונות-ומסמכי-pdf-לטקסט
זה נותן לך אפשרות לבחור קטע מהמסך ואז אתה יכול להדביק את המלל בתרגום גוגל ולהבינו -
@זאב-לבן או לחילופין אפשר לקחת את התמונה ובאתר הזה https://translate.yandex.com/ בוחרים קטע ושפה וזה מתרגם את הכיתוב בתוך התמונה
-
או באתר הזה -http://www.i2ocr.com/
-
או באתר הזה -http://www.i2ocr.com/
@מתחיל-מומחה לא כזה מדוייק כמו https://translate.yandex.com/ (שלא הופך לטקסט רק מתרגם)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
