בקשה | מישהו עם נגן M36 חדש מהשבוע האחרון
-
היי חברים אני מחפש מישהו שקנה נגן m36 מעלי בשבוע האחרון
כי אני צריך את חלק מהגרסה האחרונה של המכשיר עקב בעיה אצלי מי שיכול לעזור אודה לו מאוד -
היי חברים אני מחפש מישהו שקנה נגן m36 מעלי בשבוע האחרון
כי אני צריך את חלק מהגרסה האחרונה של המכשיר עקב בעיה אצלי מי שיכול לעזור אודה לו מאוד@זונדל-גרנד מי שיש לו והוא לא יודע לשאוב גירסה אני יסביר לו זה באמת אולי פיתרון לבעיה של כמה חברה אם המסך שלהם
-
@זונדל-גרנד מי שיש לו והוא לא יודע לשאוב גירסה אני יסביר לו זה באמת אולי פיתרון לבעיה של כמה חברה אם המסך שלהם
-
היי חברים אני מחפש מישהו שקנה נגן m36 מעלי בשבוע האחרון
כי אני צריך את חלק מהגרסה האחרונה של המכשיר עקב בעיה אצלי מי שיכול לעזור אודה לו מאוד@זונדל-גרנד אז כמו שאמרת חבר שלי הזמין נגן וצרב את הגירסה הכשרה של @ezerphone חוץ משתי מחיצות lk boot והנגן עובד טוב אז תכלס צריך לצרוב את שתי המחיצות הנ"ל של הגירסה החדשה ואז הנגן יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות