בעיה | בעיה בFRP אחרי איפוס של MP4
-
איפסתי את ה MP4 שלי (אנדרואיד 13)
אבל לא הסרתי את החשבון גוגל מהמכשיר לפני האיפוס
וכשאני מפעיל אותו אחרי האיפוס הוא כותב לי

הבעיה היא כשאני לוחץ על "הגדרת הפלאפון" זה מחזיר אותי בחזרה למסך הזה, ושוב ושוב..

ניסיתי לאפס דרך ADB (adb reboot recovery) אבל זה לא עזר..
אשמח לעזרה תודה !
-
איפסתי את ה MP4 שלי (אנדרואיד 13)
אבל לא הסרתי את החשבון גוגל מהמכשיר לפני האיפוס
וכשאני מפעיל אותו אחרי האיפוס הוא כותב לי

הבעיה היא כשאני לוחץ על "הגדרת הפלאפון" זה מחזיר אותי בחזרה למסך הזה, ושוב ושוב..

ניסיתי לאפס דרך ADB (adb reboot recovery) אבל זה לא עזר..
אשמח לעזרה תודה !
@yossib אין הרבה מה לעשות רק להעיף את הFRP בתוכנה..
או בחנות או מי שעוסק בזה (כזכור לי פעם קרה לי גם ו@אלוף תימן הציע לי עזרה אז כדאי לברר..) -
איפסתי את ה MP4 שלי (אנדרואיד 13)
אבל לא הסרתי את החשבון גוגל מהמכשיר לפני האיפוס
וכשאני מפעיל אותו אחרי האיפוס הוא כותב לי

הבעיה היא כשאני לוחץ על "הגדרת הפלאפון" זה מחזיר אותי בחזרה למסך הזה, ושוב ושוב..

ניסיתי לאפס דרך ADB (adb reboot recovery) אבל זה לא עזר..
אשמח לעזרה תודה !
-
@אלוף-תימן איפה במרכז?
-
@אלוף-תימן איפה במרכז?
-
@אלוף-תימן אנסה למצוא הזדמנות להגיע, אם וכשאהיה שם אפנה אליך
תודה ! -
@אלוף-תימן אנסה למצוא הזדמנות להגיע, אם וכשאהיה שם אפנה אליך
תודה !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות