בירור | הודעה במסך מיד בפתיחת המחשב
-
מיד שהמחשב נייד נדלק יש הודעה במסך כזו:
מה עושים?
הודעה שמתקב בפתיחת המסך.docx -
מיד שהמחשב נייד נדלק יש הודעה במסך כזו:
מה עושים?
הודעה שמתקב בפתיחת המסך.docx -
@דוד-משה-1 ה?

-
@דוד-משה-1 אין לי
-
אני לא מכיר את כל התוכנות שיש לך שם אבל בגדול האנטי וירוס אורטינג ו IDM צריכים להיות פעילים וא אתה משתמש בעוד משהו אז גם הוא
@דוד-משה-1 תכלס' מה עושים?
-
@דוד-משה-1 אני מפחד, אני לא מתמצא במחשב, ואם ח"ו יקרה משהו.
-
@דוד-משה-1 אני מפחד, אני לא מתמצא במחשב, ואם ח"ו יקרה משהו.
-
@דוד-משה-1 ה?

@ועד כתב בבירור | הודעה במסך מיד בפתיחת המחשב:
@דוד-משה-1 ה?

תנסה להשבית את ה Microsoft Teams בהפעלה
-
@ועד כתב בבירור | הודעה במסך מיד בפתיחת המחשב:
@דוד-משה-1 ה?

תנסה להשבית את ה Microsoft Teams בהפעלה
-
בכל אופן @ועד
לפי מה שאני מבין השגיאה קורית ממיקום של "MSTeams", תשבית את זה באפליקציות אתחול.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


