בקשה | 🛠️ עזרה בבניית אוטומציה ב-MacroDroid בבקשה!
-
שלום לכולם,
אני מנסה לבנות אוטומציה באפליקציית MacroDroid, שתפעל כך:
- מתקבלת הודעת SMS.
- ההודעה נשלחת ל-API של ג'ימיני.
- התגובה שמתקבלת מה-API נשלחת חזרה לשולח ה-SMS.
הבעיה: אני לא מצליח לגרום לחלק של שליחת ההודעה ל-API של ג'ימיני לעבוד. כנראה שלא הגדרתי נכון את מפתח ה-API או את כתובת ה-POST.
אשמח מאוד אם מישהו:- יכול לבנות את האוטומציה הזו ולשתף כאן קובץ ייצוא שאוכל לייבא.
- או להסביר לי בפירוט איך להגדיר את זה נכון – במיוחד את החלק של ה-API.
תודה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור!

-
ב בבא סימן נושא זה כשאלה
-
שלום לכולם,
אני מנסה לבנות אוטומציה באפליקציית MacroDroid, שתפעל כך:
- מתקבלת הודעת SMS.
- ההודעה נשלחת ל-API של ג'ימיני.
- התגובה שמתקבלת מה-API נשלחת חזרה לשולח ה-SMS.
הבעיה: אני לא מצליח לגרום לחלק של שליחת ההודעה ל-API של ג'ימיני לעבוד. כנראה שלא הגדרתי נכון את מפתח ה-API או את כתובת ה-POST.
אשמח מאוד אם מישהו:- יכול לבנות את האוטומציה הזו ולשתף כאן קובץ ייצוא שאוכל לייבא.
- או להסביר לי בפירוט איך להגדיר את זה נכון – במיוחד את החלק של ה-API.
תודה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות