דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מדריך | הסבר לטלפון Unwa v909t 4g כולל שינוי imei שאפשר להשתמש בכשר

מדריך | הסבר לטלפון Unwa v909t 4g כולל שינוי imei שאפשר להשתמש בכשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
78 פוסטים 25 כותבים 4.5k צפיות 24 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שלומי אריאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #68

    אני חושב שלכל מכשיר יש את המספר שלו ומה הקוד שמקישים כדי להחליף את iemi מדובר על uniwa v2000

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • J jack התייחס לנושא זה
    • J jack

      @קראנץ-ונילה אבל יש לו כפתורים שעובדים! בניגוד לשאר....

      האמת שהופתעתי לטובה מאיכות הבניה של המכשיר איכות השמע ממש טובה וחזקה
      וכפתור הSOS מאחורה דווקא פיצר נחמד (עושה אזעקה חמודה שאמורה להרתיע תוקפים ומתקשר לעד 5 מספרים)

      אם יצליחו להוציא גירסא ללא רדיו ואינטרנט וסמס זה חלופה נהדרת לC2 ז"ל

      ע מנותק
      ע מנותק
      ערב
      כתב נערך לאחרונה על ידי ערב
      #69

      @jack
      יש לי גירסה כשרה לזה
      בלי רדיו בלי סמס או עם סמס

      אני אצרף ווידאו

      E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • למה באתיל מנותק
        למה באתיל מנותק
        למה באתי
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #70

        בתור אחד ששורץ על האסמס. איך המקשים שלו? אני חייב עליהם פרטים אחרי שימוש ארוך.
        כמו״כ יש בו נקודה חמה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע ערב

          @jack
          יש לי גירסה כשרה לזה
          בלי רדיו בלי סמס או עם סמס

          אני אצרף ווידאו

          E מנותק
          E מנותק
          e613
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #71

          @ערב
          אתה יכול לעלות את זה לפורום
          או להסביר איך נעשה
          https://mitmachim.top/post/1096437
          ואם אפשר לראות אם זה אותו דבר שנעשה כבר את זה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע ערב

            @jack
            יש לי גירסה כשרה לזה
            בלי רדיו בלי סמס או עם סמס

            אני אצרף ווידאו

            ח מנותק
            ח מנותק
            חכם בלילה 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #72

            @ערב כתב במדריך | הסבר לטלפון Unwa v909t 4g כולל שינוי imei שאפשר להשתמש בכשר:

            יש לי גירסה כשרה לזה
            בלי רדיו בלי סמס או עם סמס

            אני אצרף ווידאו

            @ערב מחכים אגב יש לך ליוניווה 2000?
            ואיך ערכת?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע מנותק
              ע מנותק
              ערב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #73

              אני אצלם לך ווידאו
              פשוט אני אחפש מכשירר

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע ערב

                אני אצלם לך ווידאו
                פשוט אני אחפש מכשירר

                ע מנותק
                ע מנותק
                ערב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #74
                פוסט זה נמחק!
                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע ערב

                  פוסט זה נמחק!

                  E מנותק
                  E מנותק
                  e613
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #75

                  @ערב
                  אתה יכול לעלות את הגירסה

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E e613

                    @ערב
                    אתה יכול לעלות את הגירסה

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    ערב
                    כתב נערך לאחרונה על ידי ערב
                    #76
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E e613

                      IMG_4242.jpeg

                      IMG_4241.jpeg
                      בימים האחרונים מצאתי טלפון שאפשר להשתמש בכשר לא אנדרואיד
                      איכות שמע טובה מאוד , עברית גם במקשים ,
                      IMG_4247.jpeg
                      וגם בתוכנה . דור 4 עם volte שתומך בתדרים בישראל
                      בטריה
                      2250mah
                      נפתח יש שתי מסכים
                      המחיר באלי אקספרס בערך כ165 שקל https://th.aliexpress.com/item/1005008288294646.html
                      אפשר להחליף imei לכשר בלי תוכנה
                      לוחצים במקשים על כוכבית סולמית 333 ואח״כ סולמית
                      d0d1cab8-b20f-4793-98ba-a444b0bd3d97.mov
                      ההיתי שמח מי יכול לעזור לי בהסרת הרדיו , ואופציה של האינטרנט שקיים במכשיר , הגירסה היא בסיגנון של נוקיה 235
                      IMG_4244.jpeg IMG_4243.jpeg
                      בשבי לצרוב את הגירסה אפשר להשתמש בתוכנה SPD_Research_Tool_R27.23.1902
                      ללחוץ על הכפתור מעל המענה שיחה הירוק ולהכנס כבל
                      4d171acc-c09c-48a0-9170-1354fd08765c-image.jpeg
                      יש לי את הגירסה של המכשיר 03-גירסה ל909新主板uniwa量产软件-f76t_suoai_v909l_m2_user_20241113.rar

                      31576863 מנותק
                      31576863 מנותק
                      3157686
                      כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                      #77

                      @e613
                      יתכן שכבר כתבו את זה
                      אבל מלמעלה זה ניראה בדיוק אותו מעבד דפוק של נוקיה...
                      אני צודק?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • E e613

                        IMG_4242.jpeg

                        IMG_4241.jpeg
                        בימים האחרונים מצאתי טלפון שאפשר להשתמש בכשר לא אנדרואיד
                        איכות שמע טובה מאוד , עברית גם במקשים ,
                        IMG_4247.jpeg
                        וגם בתוכנה . דור 4 עם volte שתומך בתדרים בישראל
                        בטריה
                        2250mah
                        נפתח יש שתי מסכים
                        המחיר באלי אקספרס בערך כ165 שקל https://th.aliexpress.com/item/1005008288294646.html
                        אפשר להחליף imei לכשר בלי תוכנה
                        לוחצים במקשים על כוכבית סולמית 333 ואח״כ סולמית
                        d0d1cab8-b20f-4793-98ba-a444b0bd3d97.mov
                        ההיתי שמח מי יכול לעזור לי בהסרת הרדיו , ואופציה של האינטרנט שקיים במכשיר , הגירסה היא בסיגנון של נוקיה 235
                        IMG_4244.jpeg IMG_4243.jpeg
                        בשבי לצרוב את הגירסה אפשר להשתמש בתוכנה SPD_Research_Tool_R27.23.1902
                        ללחוץ על הכפתור מעל המענה שיחה הירוק ולהכנס כבל
                        4d171acc-c09c-48a0-9170-1354fd08765c-image.jpeg
                        יש לי את הגירסה של המכשיר 03-גירסה ל909新主板uniwa量产软件-f76t_suoai_v909l_m2_user_20241113.rar

                        E מנותק
                        E מנותק
                        e613
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #78

                        @jack
                        אתה יכול להזכיר לי מה לוחצים בשביל לצרוב גירסה
                        אני רוצה לחלץ את אנשי הקשר שיש לי שם כי נפל לי הגירסה ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר