מה אפשר עדיין לשפר?
-
@בינו-המלך אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שיהיה אפשר לעשות אנטר/לרדת שורה בשיחות צ'אט.
גם בצ'אט - HANGOUTS אם לוחצים 'אנטר', ההודעה נשלחת...
בשביל זה יש את האופציה הבאה:

@מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:
הוספת שורה בצא'ט - לחיצה על אנטר הרי שולחת את ההודעה, אם תלחצו Shift + Enter תתווסף שורה ללא שליחה, ואח"כ לחצו אנטר לשליחה, כמובן.
-
כפי שראיתם התווספו כמה שיפורים בפורום לאחרונה,
מכיון שהרגל שלי עדיין על הגז, אשמח לרעיונות שיפורים וכד'.
נשמח לשמוע מכם.פוסט זה נמחק! -
@זונדל-גרנד ענו לך שאתה יכול לשנות את העיצוב בהגדרות האישיות שלך..
האמת אולי אעשה שם משהו חזק מותאם אישית עם עיצוב מיוחד (אולי, זה תלוי לפי משתנים שונים)...
ואז מי שירצה יוכל לעבור לזה..
בכל אופן נחזור לנושא בו נפתח הפוסט הבו שיפורים...@אלישי אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@זונדל-גרנד ענו לך שאתה יכול לשנות את העיצוב בהגדרות האישיות שלך..
האמת אולי אעשה שם משהו חזק מותאם אישית עם עיצוב מיוחד (אולי, זה תלוי לפי משתנים שונים)...
ואז מי שירצה יוכל לעבור לזה..
בכל אופן נחזור לנושא בו נפתח הפוסט הבו שיפורים...יש מצב אני מחליט איזה רקע אני רוצה ולא רק ממה שיש שם?
-
כפי שראיתם התווספו כמה שיפורים בפורום לאחרונה,
מכיון שהרגל שלי עדיין על הגז, אשמח לרעיונות שיפורים וכד'.
נשמח לשמוע מכם. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות