בירור | כמה שאלות בהכשרת מכשיר אנדרואיד 8 לאחר רוט
-
@החפץ-בעילום-שם-0 wificond רק דופק את הוויפי
@שמעון-pc יש לך מושג על הסטטוס בר?
-
@שמעון-pc יש לך מושג על הסטטוס בר?
@החפץ-בעילום-שם-0 זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml לא עזר גם לסטוס בר?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml לא עזר גם לסטוס בר?
@שמעון-pc לא בדקתי עדיין (כי אני רוצה קודם לעשות גיבוי בSP - שאם ח"ו יהיו בעיות...)
אבל גם אם זה עובד, איך אני מוריד את נתונים סלולריים ונקודה לשיתוף אינטרנט? -
@החפץ-בעילום-שם-0 זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml לא עזר גם לסטוס בר?
@שמעון-pc כתב בבירור | כמה שאלות בהכשרת מכשיר אנדרואיד 8 לאחר רוט:
@החפץ-בעילום-שם-0 זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml לא עזר גם לסטוס בר?
מחקתי, וזה הוריד את הוויפי מהסטטוס בר
אבל בהגדרות עדיין יש הוויפי -
@שמעון-pc כתב בבירור | כמה שאלות בהכשרת מכשיר אנדרואיד 8 לאחר רוט:
@החפץ-בעילום-שם-0 זה vendor /etc/permissions/android.hardware.wifi.xml לא עזר גם לסטוס בר?
מחקתי, וזה הוריד את הוויפי מהסטטוס בר
אבל בהגדרות עדיין יש הוויפי@החפץ-בעילום-שם-0 תעלה את הsystemui כדי שאני יעבור על זה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תעלה את הsystemui כדי שאני יעבור על זה
@שמעון-pc
MtkSystemUI[1].apk
זה האפליקציה.
אשמח שתגיד לי גם איך דופקים את האפשרות בתפריט ההגדרות את 'רשת ואינטרנט' וגם אם אתה יודע איך מסירים את זה מהתפריט -
@שמעון-pc
MtkSystemUI[1].apk
זה האפליקציה.
אשמח שתגיד לי גם איך דופקים את האפשרות בתפריט ההגדרות את 'רשת ואינטרנט' וגם אם אתה יודע איך מסירים את זה מהתפריט@החפץ-בעילום-שם-0 סליחה התבלבלתי
אני צריך את הsettings(אני מקווה שאספיק לעזור לך לפני שיתחיל הזמן)
-
@החפץ-בעילום-שם-0 סליחה התבלבלתי
אני צריך את הsettings(אני מקווה שאספיק לעזור לך לפני שיתחיל הזמן)
@שמעון-pc
MtkSettings.apk
אני לא יודע איך אני גם לא אחזתי את הטעות...
אני גם בעיקרון צריך את זה לתחילת הזמן -
@שמעון-pc
MtkSettings.apk
אני לא יודע איך אני גם לא אחזתי את הטעות...
אני גם בעיקרון צריך את זה לתחילת הזמן@החפץ-בעילום-שם-0 אני לא מצליח להעלות את האפליקצייה ששיניתי
אז תכנס אצלך לarsc ושם com.android.settings ואז bool ועוד פעם bool ושם תשנה את config_show_wifi_display_menu
לfalse -
@החפץ-בעילום-שם-0 אני לא מצליח להעלות את האפליקצייה ששיניתי
אז תכנס אצלך לarsc ושם com.android.settings ואז bool ועוד פעם bool ושם תשנה את config_show_wifi_display_menu
לfalse@שמעון-pc הוויפי לא ירד מההגדרות, המעניין הוא שבמשתמש חדש זה כן ירד מההגדרות עוד בעריכה הקודמת (לא בעריכה הזו של הפוסט האחרון)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות