בעיה | מכשיר נוקיה 208 לא נדלק
-
מכשיר מקורי, כשר, ותיק מאוד, עבד מצוין, הילדה טיפלה בו, ומאז:
לא נדלק בכלל, גם לא בטעינה, כשלוחצים על מקש ההפעלה יש רטט למשך חצי שניה, וזהו.
מי שיכול לעזור במידע איך להעפיל או לכה"פ להציל את התזכורות וכו', אשמח מאוד!
תודה רבה -
מכשיר מקורי, כשר, ותיק מאוד, עבד מצוין, הילדה טיפלה בו, ומאז:
לא נדלק בכלל, גם לא בטעינה, כשלוחצים על מקש ההפעלה יש רטט למשך חצי שניה, וזהו.
מי שיכול לעזור במידע איך להעפיל או לכה"פ להציל את התזכורות וכו', אשמח מאוד!
תודה רבה@טרום-מתמחה כתב בבעיה | מכשיר נוקיה 208 לא נדלק:
מכשיר מקורי, כשר, ותיק מאוד, עבד מצוין, הילדה טיפלה בו, ומאז:
לא נדלק בכלל, גם לא בטעינה, כשלוחצים על מקש ההפעלה יש רטט למשך חצי שניה, וזהו.
מי שיכול לעזור במידע איך להעפיל או לכה"פ להציל את התזכורות וכו', אשמח מאוד!
תודה רבהגם ככה הוא רק דור3, אז הוא לא יעבוד עוד רגע...
ורמי לוי היום ניתקו כבר את כולם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות