להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם
-
@מצ-ופצ-ף ואז להמשיך כמו ההוראות במדריך המצולם שהעלית?
ועוד שאלה אני צריך לשנות לIMEI ספציפי ואם כן אז איזה?
תודה על המדריך והעזרה עכשיו -
@מצ-ופצ-ף ואז להמשיך כמו ההוראות במדריך המצולם שהעלית?
ועוד שאלה אני צריך לשנות לIMEI ספציפי ואם כן אז איזה?
תודה על המדריך והעזרה עכשיו -
@יש-לי-שם כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:
@מצ-ופצ-ף ואז להמשיך כמו ההוראות במדריך המצולם שהעלית?
אני מבין שכן?
-
@cfopuser כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:
כמובן לא לשכוח להתקין דרייברים
מה זה אומר?
איפה -
@טשיקאוור-ניוז תודה פשוט בפוסט הראשון בשרשור של@r0l0gin הוא לא אמר שצריך דרייברים
איפה אני מתקין את זה? -
@טשיקאוור-ניוז תודה פשוט בפוסט הראשון בשרשור של@r0l0gin הוא לא אמר שצריך דרייברים
איפה אני מתקין את זה?@יש-לי-שם
במחשב -
@טשיקאוור-ניוז את שתי הקישורים להוריד ולהתקין?
-
@טשיקאוור-ניוז את שתי הקישורים להוריד ולהתקין?
@יש-לי-שם
כן -
@טשיקאוור-ניוז

רק את זה צריך לפתוח? -
@טשיקאוור-ניוז

רק את זה צריך לפתוח?@יש-לי-שם
אני לא רואה.. נטפרי עדיין לא פתחו, בקישור הראשון רק את הקובץ שכתוב פתח את זה להתקנה...
אני הולך לישון, אם לא תסתדר עד מחר... אולי נעזור מחר... -
@יש-לי-שם
אני לא רואה.. נטפרי עדיין לא פתחו, בקישור הראשון רק את הקובץ שכתוב פתח את זה להתקנה...
אני הולך לישון, אם לא תסתדר עד מחר... אולי נעזור מחר...@טשיקאוור-ניוז אוקיי ממש תודה רבה
לילה טוב ושבוע טוב -
@יש-לי-שם
אני לא רואה.. נטפרי עדיין לא פתחו, בקישור הראשון רק את הקובץ שכתוב פתח את זה להתקנה...
אני הולך לישון, אם לא תסתדר עד מחר... אולי נעזור מחר...@טשיקאוור-ניוז
לא הסתדרתי אשמח לעזרה
תודה -
@טשיקאוור-ניוז
לא הסתדרתי אשמח לעזרה
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

