שאלה | נוקיה 208 דור 3 ימשיך לעבוד?
-
@איל-משולש כתב בשאלה | נוקיה 208 דור 3 ימשיך לעבוד?:
האם זה נכון? יכול להיות?
לא נכון ולא יכול להיות.
הוא לא אתרוג מיוחס.ללא דור 4 + תמיכה בוולטה, לא יהיה אפשר לנהל שיחות בטלפון שכזה.
-
@איל-משולש מה הסברא שימשיך?
-
@איל-משולש
תעשה חיפוש יש על זה לפחות 100 נושאים וברצינות -
@איל-משולש מה הסברא שימשיך?
-
@איל-משולש
תעשה חיפוש יש על זה לפחות 100 נושאים וברצינות@קראנץ-ונילה ניסתי לחפש ע"ז
יש נושא ע"ז ספציפי? -
@איל-משולש כתב בשאלה | נוקיה 208 דור 3 ימשיך לעבוד?:
האם זה נכון? יכול להיות?
לא נכון ולא יכול להיות.
הוא לא אתרוג מיוחס.ללא דור 4 + תמיכה בוולטה, לא יהיה אפשר לנהל שיחות בטלפון שכזה.
-
א איל משולש סימן נושא זה כנפתר
-
@איל-משולש כתב בשאלה | נוקיה 208 דור 3 ימשיך לעבוד?:
האם זה נכון? יכול להיות?
לא נכון ולא יכול להיות.
הוא לא אתרוג מיוחס.ללא דור 4 + תמיכה בוולטה, לא יהיה אפשר לנהל שיחות בטלפון שכזה.
@סוף-הרחוב איזה דגמים 4G נפוצים, הם ללא VoLTE?
-
@סוף-הרחוב איזה דגמים 4G נפוצים, הם ללא VoLTE?
@יונימדיה
שיאומי חצי טאצ׳ -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות