בקשת מידע | בירור על תמיכה עתידית של דור 4 בVLTE עבור LOT
-
לצורך פרוייקט ארדואינו, מישו יודע אם סלקום או פלאפון או כל חברה אחרת הולכים לתמוך בדור 4 בתקשורת קולית להתקנים? יעני VLTE גם ב LOT???
תודה רבה על כל מידע בנושא, או אם מישו יודע איך אפשר לבדוק את זה@שלויימה בבקשה החלף כותרת לתקינה ומובנת יותר.
כנאמר בחוקי הפורום:
כותרת הנושא חייבת להיות עניינית ומרמזת על תוכן הנושא! נושא עם כותרת כמו "בעיה במחשב" או "אופיס" לא תקינה! , מיותר לציין שאסור לכלול מילים כמו דחוף וכ"ש לא דחוףףף וכד' - כותרת תקינה הינה לדוגמא: בירור | מחשב thinkpad - איפה מומלץ לקנות או לדוגמא תקלה | תשתית בזק - ניתוקים לעתים קרובות, דוגמאות נוספות והסבר על כותרת תקינה תוכלו לראות כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות