בעיה | Fig מכשיר פיג
-
יש לי מכשיר פיג הגדול מחו"ל כמה שאלות
- איך אפשר להפעיל וולטה ב 019
- בדרך כלל הכמשירים מגיעים עם waze ו רב קו וספרי יסוד משום מה אין אצלי את הפליקציות האלה האם יש דרך להוסיף ? זה תלוי בגירסא ?
-
@יוסי1212 דיברתי בימים האחרונים עם 019 והם אמרו שהם עדיין לא הפעילו את הדור 4
אבל בחו"ל זה כן עובד עם דור 4@s.y אני ב019 וזה עובד לי כבר על דור 4 כל השיחות
-
@s.y אני ב019 וזה עובד לי כבר על דור 4 כל השיחות
@y0508352872 אתה מדבר על פיג כי במכשירים אחרים יש לי דור 4 שיחות
-
@y0508352872 אתה מדבר על פיג כי במכשירים אחרים יש לי דור 4 שיחות
@יוסי1212 מה? לא הבנתי
דיברת איתם על המכשיר הזה ספציפית?@s.y כתב בבעיה | Fig מכשיר פיג:
דיברתי בימים האחרונים עם 019 והם אמרו שהם עדיין לא הפעילו את הדור 4
אבל בחו"ל זה כן עובד עם דור 4
-
@יוסי1212 מה? לא הבנתי
דיברת איתם על המכשיר הזה ספציפית?@s.y כתב בבעיה | Fig מכשיר פיג:
דיברתי בימים האחרונים עם 019 והם אמרו שהם עדיין לא הפעילו את הדור 4
אבל בחו"ל זה כן עובד עם דור 4
@y0508352872 הגיע אלי מכשיר פיג והכנסתי בו סים של 019 ולא היה בו אפשרות של וולטה, הכנסתי סים של חברה אחרת וכן היה אפשרות של וולטה,
אז התקשרתי ל019 והם אמרו לי שבארץ הם עדיין לא הצליחו להפעיל שיחות בדור 4 אבל בחו"ל הם כן מצליחים להשתמש בזה -
@y0508352872 הגיע אלי מכשיר פיג והכנסתי בו סים של 019 ולא היה בו אפשרות של וולטה, הכנסתי סים של חברה אחרת וכן היה אפשרות של וולטה,
אז התקשרתי ל019 והם אמרו לי שבארץ הם עדיין לא הצליחו להפעיל שיחות בדור 4 אבל בחו"ל הם כן מצליחים להשתמש בזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות