בירור | שאיבת גרסה מאולטרה X
-
@פיני10 הבעיה זה לא דריברים אני טוען את הסקאטר וישר כשאני לוחץ על הכפתור הירוק הוא מחזיר לי שגיאה
@SHN456456 עוד לפני שאתה מחבר את המכשיר?
-
@SHN456456 עוד לפני שאתה מחבר את המכשיר?
-
@SHN456456 מה השגיאה?
-
@SHN456456 מה השגיאה?
-
@SHN456456 השגיאה כותבת שתבדוק כבל קבצים נכונים וכו..
-
@SHN456456 השגיאה כותבת שתבדוק כבל קבצים נכונים וכו..
@הרב-של-השכונה מה אני אמור לעשות
-
@SHN456456 אני לא יודע מה להגיד לך. (גם כשאין מה להגיד מותר להגיד את זה
)
אבל יתכן ש:
זה לא הדגם של המעבד? אולי הדגם הוא אחר
הגרסה של התוכנה לא טובה (זה הגרסה האחרונה?) -
@הרב-של-השכונה מה אני אמור לעשות
@SHN456456 לבדוק את כל אלה לא כתבתי סתם..
-
@SHN456456 אני לא יודע מה להגיד לך. (גם כשאין מה להגיד מותר להגיד את זה
)
אבל יתכן ש:
זה לא הדגם של המעבד? אולי הדגם הוא אחר
הגרסה של התוכנה לא טובה (זה הגרסה האחרונה?) -
@SHN456456 לא כאלה שזמינות בקלות ושנטולות סיכונים בשאיבה
תנסה בכ"ז לעדכן את הSP -
תנסה אם זה
SP_Flash_Tool_v5.1548_Win.7z -
תנסה אם זה
SP_Flash_Tool_v5.1548_Win.7z@אלוף-תימן זה הגרסה ששואבת מM200?
-
@אלוף-תימן זה הגרסה ששואבת מM200?
-
@הרב-של-השכונה מה אני אמור לעשות
-
-
אתם פשוט סוטים מהנושא
היה לי את הנגן הזה שניסיתי לשאוב לו את הגרסא בזמנו ואלו היו התוצאות-
sp flash לא מצליח לגשת למעבד, הוא כותב שהשבב לא מתאים
-
מירקל בוקס נסגר מעצמו ברגע שמנסה לגשת לנגן
-
mtk client מתחבר לנגן וכותב את כל הפרטים שלו ונעצר מייד (לא שואב)
-
-
אתם פשוט סוטים מהנושא
היה לי את הנגן הזה שניסיתי לשאוב לו את הגרסא בזמנו ואלו היו התוצאות-
sp flash לא מצליח לגשת למעבד, הוא כותב שהשבב לא מתאים
-
מירקל בוקס נסגר מעצמו ברגע שמנסה לגשת לנגן
-
mtk client מתחבר לנגן וכותב את כל הפרטים שלו ונעצר מייד (לא שואב)
@איציק-2 כתב בבירור | שאיבת גרסה מאולטרה X:
אתם פשוט סוטים מהנושא
היה לי את הנגן הזה שניסיתי לשאוב לו את הגרסא בזמנו ואלו היו התוצאות-
sp flash לא מצליח לגשת למעבד, הוא כותב שהשבב לא מתאים
-
מירקל בוקס נסגר מעצמו ברגע שמנסה לגשת לנגן
-
mtk client מתחבר לנגן וכותב את כל הפרטים שלו ונעצר מייד (לא שואב)
באיזה דגם מדובר?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
