עזרה | התחברות למסך וויז ברכב
-
בס"ד
חברים מועדים לשמחה
מבקש סיוע להבין איך אני מתגבר על אי התחברות וויז במסך הרכב
יש לי רכב טויוטה קורולה והחלפתי מסך מזה זמן כולל עדכון אנדרוריט13
בעבר החיבור היה דרך סים לחברה הפעלה
הציעו לי לחסוך כסך ולהפעיל את המסך לוויז דרך הפלפון שלי עי התחברות לWIFI לתוכנה CARLINK
ברוב הפעמים עת אני מתניע הרכב המסך מתחבר כראוי אבל סמן התנועה לא לכיוון הנסיעה אלא הפוך או מימין או שמאל
כמו כן יש פעמים שהחיבור מודיע נכשל להתחברות למסך .
אבל באם אני מפעיל הוויז דרך הפלפון יש התחברות
השאלה מה אני צריך לעשות שכל הזמן יהיה לי התחברות אוטומטית,
מה אני צריך לעדכן בפלפון
אודה לסיוע
בברכה מועדים לשמחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות