באג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב
-
יש לי כרטיס זיכרון 16 ג'יגה שביום אחד לא נקרא בשום מחשב לא חשוב לי החומר
מצ"ב ניהול דיסקים

תודה רבה -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
@jjamelc כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
לא חשוב לי החומר
לפח הקרוב
תסביר למה - (אני מבין למה)
אבל סתם אדם שאתה אומר לו את זה, הוא לא יסמוך על מה שאמרת, עד שתגיד לו למהמאיפה אני אמור לדעת שהסבירו לו כבר בעבר,
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
@jjamelc כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
לא חשוב לי החומר
לפח הקרוב
תסביר למה - (אני מבין למה)
אבל סתם אדם שאתה אומר לו את זה, הוא לא יסמוך על מה שאמרת, עד שתגיד לו למהמאיפה אני אמור לדעת שהסבירו לו כבר בעבר,
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
@jjamelc כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקרא במחשב:
לא חשוב לי החומר
לפח הקרוב
תסביר למה - (אני מבין למה)
אבל סתם אדם שאתה אומר לו את זה, הוא לא יסמוך על מה שאמרת, עד שתגיד לו למהמאיפה אני אמור לדעת שהסבירו לו כבר בעבר,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות