בעיה | שיאומי qin 2 pro
-
לחבר שלי "היה" את הטלפון הנ"ל בגירסה כשרה והוא שכח את הסיסמה
והוא ביקש ממני שאני יפתח את זה, אז עשיתי איפוס בריקוברי והטלפון נפתח אבל זה כבר לא כשר
מה לעשות עכשיו?
א. יש לו עוד כזה טלפון כשר אז אולי לשאוב את הקושחה שלו (אני לא יודע איך שואבים בspd)
ב. להתחיל מההתחלה לבנות גירסה מחדש
ג. לתת לו את המכשיר עם MDM
מה אתם אומרים? -
לחבר שלי "היה" את הטלפון הנ"ל בגירסה כשרה והוא שכח את הסיסמה
והוא ביקש ממני שאני יפתח את זה, אז עשיתי איפוס בריקוברי והטלפון נפתח אבל זה כבר לא כשר
מה לעשות עכשיו?
א. יש לו עוד כזה טלפון כשר אז אולי לשאוב את הקושחה שלו (אני לא יודע איך שואבים בspd)
ב. להתחיל מההתחלה לבנות גירסה מחדש
ג. לתת לו את המכשיר עם MDM
מה אתם אומרים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות