בעיה | שיחת וידיאו בצ'אט בגיימיל
-
@להיות-בשמחה אתה רואה את עצמך בתוכנה?
@שאול-208 לא
-
@להיות-בשמחה חיפשתי בהגדרות וזה מה שיש, מה הפתרון?

-
@להיות-בשמחה חיפשתי בהגדרות וזה מה שיש, מה הפתרון?

@להיות-בשמחה תנסה לאשר גישה בהגדרות ווינדוס, יש לך איסט?
-
@להיות-בשמחה חיפשתי בהגדרות וזה מה שיש, מה הפתרון?

@להיות-בשמחה יכול להיות שהכרום מבקש ממך אישור לפתוח את המצלמה ולא אישרת, זה יכול להיות שהוא מבקש להודיע הודעות ששם הוא מבקש אישור.
-
@להיות-בשמחה תנסה לאשר גישה בהגדרות ווינדוס, יש לך איסט?
@שאול-208 אנטי וירוס יש לי
-
@שאול-208 אנטי וירוס יש לי
-
@דוד-משה-1 היכן מאשרים?
-
@דוד-משה-1 היכן מאשרים?
-
@חטח אני שואל שוב היכן מאשרים את המצלמה?

-
@חטח אני שואל שוב היכן מאשרים את המצלמה?

-
@חטח זה מאושר.
כעת יש משהו אחר

-
@חטח זה מאושר.
כעת יש משהו אחר

@להיות-בשמחה רוצה שניה ננסה בשליטה מרחוק?
-
@להיות-בשמחה רוצה שניה ננסה בשליטה מרחוק?
@שאול-208 אשמח
-
לא הצלחתי לפתור,
הבעיה היא דווקא באדג'
הוא כותב לא נמצאה מצלמה,
בכרום זה עובד יופי,
מחקתי קוקיס וניקיתי מטמון ורענון קשיח,
בהגדרות מאושרת הגישה למצלמה לאתר זה,
אשמח לרעיונותיכם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות