עזרה | נתקע באמצע התקנת לינוקס מינט
-
זה הISO המעודכן: https://sgp1.dl.elementary.io/download/MTU5NTE2NjIyMg==/elementaryos-5.1-stable.20200706.iso
להתקין בה חבילות זה תלוי - דבר ראשון - יש לה חנות משל עצמה (וזה אחד מהדברים העיקריים שבה, וכל הפוזה הזו שאתה כאילו בוחר אם לשלם למפתח כסף - אפילו שזה קוד פתוח) ויש בחנות המון דברים. אני חושב שכל מה שתצטרך על כזה מחשב יהיה שם..
להתקין deb זה אפשרי. אמנם לא כמו שאתה מכיר מאובונטו, ללחוץ פעמיים על הקובץ, אלא תצטרך לעבוד CLI להתקין דרך הAPT את החבילה Gdebi ואחרי זה תוכל להתקין (שוב - רק דרך הטרמינל) חבילות שהורדת על ידי פקודה כמו מין"sudo gdebi "aaaa(איפה שaaaa אתה צריך לשים את הנתיב לקובץ deb).מה שמצאת בויקיפדיה זה לא הדרישות מינימום. אני חוזר ומתעקש- הדרישות מינימום שלה הן גיגה ראם 1.
-
זה הISO המעודכן: https://sgp1.dl.elementary.io/download/MTU5NTE2NjIyMg==/elementaryos-5.1-stable.20200706.iso
להתקין בה חבילות זה תלוי - דבר ראשון - יש לה חנות משל עצמה (וזה אחד מהדברים העיקריים שבה, וכל הפוזה הזו שאתה כאילו בוחר אם לשלם למפתח כסף - אפילו שזה קוד פתוח) ויש בחנות המון דברים. אני חושב שכל מה שתצטרך על כזה מחשב יהיה שם..
להתקין deb זה אפשרי. אמנם לא כמו שאתה מכיר מאובונטו, ללחוץ פעמיים על הקובץ, אלא תצטרך לעבוד CLI להתקין דרך הAPT את החבילה Gdebi ואחרי זה תוכל להתקין (שוב - רק דרך הטרמינל) חבילות שהורדת על ידי פקודה כמו מין"sudo gdebi "aaaa(איפה שaaaa אתה צריך לשים את הנתיב לקובץ deb).מה שמצאת בויקיפדיה זה לא הדרישות מינימום. אני חוזר ומתעקש- הדרישות מינימום שלה הן גיגה ראם 1.
-
@chv מצאת שם הורדה חינם? רימון פתחו לי
עריכה:
מצאתי אבל הוא רוצה לפתוח קובץ בשם fdm.exe ולמרות שאני מאשר לא יורד
magnet:?xt=urn:btih:2d27ecbc35c83953aa72778f361355469416a85d&dn=elementaryos-5.1-stable.20200706.iso&tr=https%3A%2F%2Fashrise.com%3A443%2Fphoenix%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80%2Fannounce&ws=http%3A%2F%2Fsgp1.dl.elementary.io%2Fdownload%2FMTU5NTE3MjA5Mw%3D%3D%2Felementaryos-5.1-stable.20200706.iso -
@chv מצאת שם הורדה חינם? רימון פתחו לי
עריכה:
מצאתי אבל הוא רוצה לפתוח קובץ בשם fdm.exe ולמרות שאני מאשר לא יורד
magnet:?xt=urn:btih:2d27ecbc35c83953aa72778f361355469416a85d&dn=elementaryos-5.1-stable.20200706.iso&tr=https%3A%2F%2Fashrise.com%3A443%2Fphoenix%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80%2Fannounce&ws=http%3A%2F%2Fsgp1.dl.elementary.io%2Fdownload%2FMTU5NTE3MjA5Mw%3D%3D%2Felementaryos-5.1-stable.20200706.iso -
זה הISO המעודכן: https://sgp1.dl.elementary.io/download/MTU5NTE2NjIyMg==/elementaryos-5.1-stable.20200706.iso
להתקין בה חבילות זה תלוי - דבר ראשון - יש לה חנות משל עצמה (וזה אחד מהדברים העיקריים שבה, וכל הפוזה הזו שאתה כאילו בוחר אם לשלם למפתח כסף - אפילו שזה קוד פתוח) ויש בחנות המון דברים. אני חושב שכל מה שתצטרך על כזה מחשב יהיה שם..
להתקין deb זה אפשרי. אמנם לא כמו שאתה מכיר מאובונטו, ללחוץ פעמיים על הקובץ, אלא תצטרך לעבוד CLI להתקין דרך הAPT את החבילה Gdebi ואחרי זה תוכל להתקין (שוב - רק דרך הטרמינל) חבילות שהורדת על ידי פקודה כמו מין"sudo gdebi "aaaa(איפה שaaaa אתה צריך לשים את הנתיב לקובץ deb).מה שמצאת בויקיפדיה זה לא הדרישות מינימום. אני חוזר ומתעקש- הדרישות מינימום שלה הן גיגה ראם 1.
@chv אמר בעזרה | נתקע באמצע התקנת לינוקס מינט:
זה הISO המעודכן: https://sgp1.dl.elementary.io/download/MTU5NTE2NjIyMg==/elementaryos-5.1-stable.20200706.iso
יעבוד עם נטפרי?
(תעודה וכו') -
@מישהו12 ואולי תנסה ליצור את המחיצה ע"י דיסק טכנאים?
נ.ב. תנסה ליצור מחיצה קטנה של 20 GB ולבדוק האם גם שם זה נתקע@A0533057932 אמר בעזרה | נתקע באמצע התקנת לינוקס מינט:
ואולי תנסה ליצור את המחיצה ע"י דיסק טכנאים?
מה הכוונה?
-
@מישהו12 ואולי תנסה ליצור את המחיצה ע"י דיסק טכנאים?
נ.ב. תנסה ליצור מחיצה קטנה של 20 GB ולבדוק האם גם שם זה נתקע@A0533057932 אמר בעזרה | נתקע באמצע התקנת לינוקס מינט:
נ.ב. תנסה ליצור מחיצה קטנה של 20 GB ולבדוק האם גם שם זה נתקע
גם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
