יש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך
-
@בן-אדם-טוב

מקווה שהציור מובן דיו@ישראל-קרביצקי
ומה עכשיו -
@ישראל-קרביצקי
ומה עכשיו@בן-אדם-טוב יווווווו בדיוק במחשב הזה צריך לפתוח מהצד ההפוך

-
@ישראל-קרביצקי
ומה עכשיו@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@ישראל-קרביצקי
ומה עכשיונראה לי צריך את צד שני ..
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@ישראל-קרביצקי
ומה עכשיונראה לי צריך את צד שני ..
@ישראל-קרביצקי
עכשיו מה -
@ישראל-קרביצקי
עכשיו מה@בן-אדם-טוב סוף סוף
-
@בן-אדם-טוב סוף סוף
@שלמה-ווייס אבל מה לעשות
-
@שלמה-ווייס אבל מה לעשות
@בן-אדם-טוב מה לעשות
-
@שלמה-ווייס אבל מה לעשות
@בן-אדם-טוב אני לא רואה ברור אבל 100% שיש שם בטריה על הלוח תחפש הבטריה דק ושטוח תוציא אותו ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר
-
@בן-אדם-טוב אני לא רואה ברור אבל 100% שיש שם בטריה על הלוח תחפש הבטריה דק ושטוח תוציא אותו ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר
@שלמה-ווייס
את זה להוציא -
@שלמה-ווייס
את זה להוציא@בן-אדם-טוב את זה להוציא
-
@שלמה-ווייס
את זה להוציא@בן-אדם-טוב מה פתאום זה ההארד דרייב אני מתכוון לבטריה קטנה שמוצמדת ללוח האם
-
@בן-אדם-טוב מה פתאום זה ההארד דרייב אני מתכוון לבטריה קטנה שמוצמדת ללוח האם
@שלמה-ווייס כנראה באיזור הזה

-
@בן-אדם-טוב מה פתאום זה ההארד דרייב אני מתכוון לבטריה קטנה שמוצמדת ללוח האם
@שלמה-ווייס איך נרא הבטריא
-
@שלמה-ווייס איך נרא הבטריא
@בן-אדם-טוב
אולי זה -
@בן-אדם-טוב
אולי זה@בן-אדם-טוב בדיוק!!!
-
@בן-אדם-טוב בדיוק!!!
@שלמה-ווייס איך אני מוציא את זה
-
@שלמה-ווייס איך אני מוציא את זה
@בן-אדם-טוב בעזרת ציפורן/מחט/עט/עיפרון/מברג...

-
@שלמה-ווייס איך אני מוציא את זה
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@שלמה-ווייס איך אני מוציא את זה
מרים מתחת ע"י הדברים הנ"ל
@שלמה-ווייס אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@בן-אדם-טוב בעזרת ציפורן/מחט/עט/עיפרון/מברג...

-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@שלמה-ווייס איך אני מוציא את זה
מרים מתחת ע"י הדברים הנ"ל
@שלמה-ווייס אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@בן-אדם-טוב בעזרת ציפורן/מחט/עט/עיפרון/מברג...

@ישראל-קרביצקי עשתי ועכשיו להחזיר הכל למקום
-
@ישראל-קרביצקי עשתי ועכשיו להחזיר הכל למקום
@בן-אדם-טוב רגע לחצת על כפתור ההפעלה לכמה שניות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות