יש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך
-
@בן-אדם-טוב מניין לך שהמוח עובד?
@שלמה-ווייס מי אמר שהמוח עובד
-
@שלמה-ווייס מי אמר שהמוח עובד
-
אתהם יודעים מה לעשות
-
@שלמה-ווייס עזוב, אתה יודע לפתוח את המארז?
-
רק האור של הכפתור הדלקה
-
אתהם יודעים מה לעשות
@בן-אדם-טוב בדרך כלל בורג אחד מאחורה ואז המכסה משוחרר צריך להחליק אותו קצת אחורה ולפתוח
-
רק האור של הכפתור הדלקה
-

-
איך אני פותח את המוח
-
איך אני פותח את המוח
-
איך אני פותח את המוח
@בן-אדם-טוב פתח את שני אלו (המסומנים באדום) ושלוף אחורה את המכסה

-
@בן-אדם-טוב

מפרק את 4 הברגים האלו@אוריי אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
@בן-אדם-טוב

מפרק את 4 הברגים האלולא מפרקים את הארבע רק את השניים הקדמיים
-
מה אני יעשה
-
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
-
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
@שלמה-ווייס לפתוח את המוח ואז מה לעשות
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
@בן-אדם-טוב פתחת?
-
@שלמה-ווייס לפתוח את המוח ואז מה לעשות
@בן-אדם-טוב אתה רואה בטריה קטנה על הלוח אם? תוציא אותו (המחשב כל הזמן מנותק מהחשמל כמובן) ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר עדכן עם עזר
-
@בן-אדם-טוב אתה רואה בטריה קטנה על הלוח אם? תוציא אותו (המחשב כל הזמן מנותק מהחשמל כמובן) ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר עדכן עם עזר
@שלמה-ווייס
תראה לי איזה בטריה -
@שלמה-ווייס
תראה לי איזה בטריה@בן-אדם-טוב לא צילמת את המקום הנכון צלם את הלוח הירוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות