KMS ל365
-
-
-
@שמואל @יוסי-מחשבים בדקתי את 2 הקבצים והם לא עובדים. מה עושים?
@יוסי-מחשבים בדקתי את 2 הקבצים והם לא עובדים. מה עושים?
Kmspico.exe
מתקינים, אחרי ההתקנה מחפשים בהתחל "Kmspico" מקליקים ימני ובוחרים ב"עוד>הפעל כמנהל", בחלון שנפתח לוחצים על הכפתור האדום. -
@יוסי-מחשבים בדקתי את 2 הקבצים והם לא עובדים. מה עושים?
Kmspico.exe
מתקינים, אחרי ההתקנה מחפשים בהתחל "Kmspico" מקליקים ימני ובוחרים ב"עוד>הפעל כמנהל", בחלון שנפתח לוחצים על הכפתור האדום.@יוסי-מחשבים עדיין לא עובד...
מיד בפתיחת הקובץ הוא כותב באנגלית אין מה לעשות ונכבה -
@יוסי-מחשבים עדיין לא עובד...
מיד בפתיחת הקובץ הוא כותב באנגלית אין מה לעשות ונכבה@aiib עדין צריך?
אני אוכל לעשות לך פריצה בעוד כחצי שעה ע"י שליטה מרחוק או אם אתה מעוניין לקבל את הסקריפט במייל ולשחק איתו אתה מוזמן גם -
@aiib עדין צריך?
אני אוכל לעשות לך פריצה בעוד כחצי שעה ע"י שליטה מרחוק או אם אתה מעוניין לקבל את הסקריפט במייל ולשחק איתו אתה מוזמן גם@A0533057932 עדיין צריך
מדובר במחשב ללא אינטרנט כך ששליטה מרחוק לא ישימה -
@A0533057932 עדיין צריך
מדובר במחשב ללא אינטרנט כך ששליטה מרחוק לא ישימה@aiib נסה את זה
README.md LICENSE C2R-R2V-AIO.cmd
תפעיל את קובץ CMD כמנהל ותחכה שיסיים
ואז תשתמש בזהתלחץ על 2 (יתכן שצריך אנטר ותחכה)
תעדכן עם עבד -
@aiib נסה את זה
README.md LICENSE C2R-R2V-AIO.cmd
תפעיל את קובץ CMD כמנהל ותחכה שיסיים
ואז תשתמש בזהתלחץ על 2 (יתכן שצריך אנטר ותחכה)
תעדכן עם עבד@A0533057932 לא עובר במייל
מה עושים? -
@A0533057932 לא עובר במייל
מה עושים?@aiib מה הקשר מייל?
-
@aiib מה הקשר מייל?
@A0533057932 אני צריך להעביר את זה לבעל המחשב...
-
@aiib מה הקשר מייל?
@A0533057932 כי אני צריך להעביר את זה לבעל המחשב
-
@A0533057932 כי אני צריך להעביר את זה לבעל המחשב
@aiib תכניס לקובץ RAR בעל סיסמה
-
@aiib נסה את זה
README.md LICENSE C2R-R2V-AIO.cmd
תפעיל את קובץ CMD כמנהל ותחכה שיסיים
ואז תשתמש בזהתלחץ על 2 (יתכן שצריך אנטר ותחכה)
תעדכן עם עבד@A0533057932 העלית את הקובץ השני? כי אני לא מצליח לראות אותו
-
@A0533057932 העלית את הקובץ השני? כי אני לא מצליח לראות אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות