נפתר | באג | שיאומי F21 PRO לא קולט סים אחרי צריבה
-
קניתי מכשיר F21 סיני
עשיתי לו צריבה של הגירסא של @TripleU ואחרי הצריבה הוא לא קולט את הסים
זה התמונה מהband mode
תודה רבה!@מענדי תלך לאודות הטלפון תראה איזה imei יש לך
-
@מענדי תלך לאודות הטלפון תראה איזה imei יש לך
@RearmostPant23 רשום לא ידוע. לצרוב לו imei חדש יעזור?
-
@RearmostPant23 רשום לא ידוע. לצרוב לו imei חדש יעזור?
@מענדי אז זה הבעיה(היה לי את זה פעם). תעשה את המדריך של השינוי imei וזה יפטור את הבעיה
-
@RearmostPant23 רשום לא ידוע. לצרוב לו imei חדש יעזור?
@מענדי אחרי שתעשה את המדריך ההוא תסמן כנפטר
-
@מענדי אז זה הבעיה(היה לי את זה פעם). תעשה את המדריך של השינוי imei וזה יפטור את הבעיה
@RearmostPant23
התוכנה נתקעת הרבה זמן על כתיבה ואח"כ פולטת שגיאה
יכול להיות שהקובץ או הדרייבר של המכשיר בעייתי? -
@RearmostPant23
התוכנה נתקעת הרבה זמן על כתיבה ואח"כ פולטת שגיאה
יכול להיות שהקובץ או הדרייבר של המכשיר בעייתי?@מענדי על איזה קובץ אתה מדבר?
איזה דרייברים התקנת? -
@מענדי על איזה קובץ אתה מדבר?
איזה דרייברים התקנת?@RearmostPant23 הצלחתי עכשיו ועובד. תודה רבה!
-
@RearmostPant23 הצלחתי עכשיו ועובד. תודה רבה!
@מענדי שמחתי לעזור
-
@RearmostPant23 הצלחתי עכשיו ועובד. תודה רבה!
@מענדי @RearmostPant23 כתב בנפתר | באג | שיאומי F21 PRO לא קולט סים אחרי צריבה:
@מענדי אחרי שתעשה את המדריך ההוא תסמן כנפטר



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות