בירור | איך מתחברים לצ'אטים
-
@ירמיהו-הנביא בקישור הזה?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא אין צ'אט נטפרי חסמו אותו
-
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@cfopuser
זה אתר אני רוצה להתחבר כצ'אטאין להם גוגל חסמו אותם
-
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@cfopuser
זה אתר אני רוצה להתחבר כצ'אטאין להם גוגל חסמו אותם
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@ע-ה-דכו-ע
אז למה במייל אחד כן יש לי צ'אט שעובד רגיל?עד כמה שידוע לי חסמו להם את הדומיין של המנהלים ולכן הם לא יכולים להוסיף הודעות.
בכל אופן הדרך להצטרף אם כן היתה כמדומני ע"י טופס גוגל.
-
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא אוי אתה מצחיק..
הפלטפורמה הישנה שלהם נחסמה, לא כל גוגל צ'אט, מבין?
אז הם עברו לחדשה,
אי לכך ובהתאם לזו זה מה שיש. -
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@ע-ה-דכו-ע
אז למה במייל אחד כן יש לי צ'אט שעובד רגיל?עד כמה שידוע לי חסמו להם את הדומיין של המנהלים ולכן הם לא יכולים להוסיף הודעות.
בכל אופן הדרך להצטרף אם כן היתה כמדומני ע"י טופס גוגל.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא אם זה נכון, הם היו כותבים את זה בפלטפורמה החדשה שלהם,
אני לא ראיתי שם. -
@ירמיהו-הנביא אוי אתה מצחיק..
הפלטפורמה הישנה שלהם נחסמה, לא כל גוגל צ'אט, מבין?
אז הם עברו לחדשה,
אי לכך ובהתאם לזו זה מה שיש.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@שאול-208
טמבל אני לא!!
והפלטפורמה שלהם לא נחסמה כי עובדה שזה עובד אצלי ברגעים אלו ממש!!!!אתה מחובר אליהם בעצמם? ומתי ההודעה האחרונה שם?
-
@ירמיהו-הנביא כתב בבירור | איך מתחברים לצ'אטים:
@שאול-208
טמבל אני לא!!
והפלטפורמה שלהם לא נחסמה כי עובדה שזה עובד אצלי ברגעים אלו ממש!!!!אתה מחובר אליהם בעצמם? ומתי ההודעה האחרונה שם?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא והדומיין שהם כותבים בעצמם לא עובד?
-
@ירמיהו-הנביא והדומיין שהם כותבים בעצמם לא עובד?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירמיהו-הנביא בא נעשה סדר בעובדות,
הגיזרה הישן נחסם,
פתחו פלטפורמה חדשה לא גוגל צ'אט, ובפלטפורמה הזו (אני בכל אופן) לא ראיתי פרסום בכלל על הצ'אט החדש,אם אתה מחובר לחדש, אולי תלחץ על פרטי הצאט ותראה מה הם כתבו עליו?
או לחילופין תחפש הודעה שמפרטת איך מתחברים?
למה לשגע אותנו?
ואגב, היה כדאי לפרט את זה בשאלה, למשל ככה:
אשמח לקבל קישור להצטרפות לגוגל צ'אט החדש של הגיזרה, תודה.
לא צריך שרשור ארוך כדי לשמוע למה התכוונת..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות