מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)
-
@YOLEVI מה פתאום. זה הדרך הכי בטוחה. אם אתה רק צורב בוט אתה משאיר שאריות לא ממליץ אלא לעשות את שני הדברים.. אם עושים רק הסרה מתוך המגיסק עצמו לא יהיה רוט ואפשר להחזיר ע"י לחיצה על האייקון בשולחן עבודה. זה יתקין את האפליקציה ואת הרוט מחדש..
-
@urielk זה תלוי באיזה מכשירים, יש מכשירים שמגיסק לא מצליח לצרוב את הבוט מתוך המכשיר ואז מומלץ ללחוץ על הסרה, וכשהמכשיר נכבה לכבות.
ואם זה מצליח להסיר מעצמו אז אין צורך לצרוב.
אבל או ככה או ככה דיי בטוח לדעתי לצרוב את הבוט המקורי -
@10110000 מה אתה אומר שנחקור את הwifi calls נאמר לי שזה עובד בגרסת hyperflash באם אתה לא מודע למה זה עובד...
-
@10110000 מה אתה אומר שנחקור את הwifi calls נאמר לי שזה עובד בגרסת hyperflash באם אתה לא מודע למה זה עובד...
@urielk לא רק...
יש לי גרסה מקורית מהמפעל שגם עובד בה -
@urielk אפשר, נדבר בפרטי
למי שניסה ולא עבד לו שיגיד לנו באיזה מכשיר הוא, עם איזה חברת סים הוא ומספר גרסה במידה ומופיע
גם למי שכן עובד מוזמן להגיד@10110000 לי עבד במכשיר qin f21 pro,
019
Build num 3.1.1 -
אם הכוונה ל vowifi שיחות דרך ויפי אז זה מאד חשוב למקומות שאין קליטה לי זה עובד במכשיר fig ב kotech לא עובד qin f21 גירסא מקורית מסין 1.1.1 לא עובד הכל עם סים של 019 המכשיר רוצה בכל הפעלה לעדכן ל 1.1.5 אולי זה יהיה יותר טוב?
-
@10110000 לי עבד במכשיר qin f21 pro,
019
Build num 3.1.1@מחנה-ידידים איפה יש את הגירסא 3.1.1
-
@מחנה-ידידים איפה יש את הגירסא 3.1.1
@יוסי1212 היא לא להעברה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות