דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
999 פוסטים 84 כותבים 47.2k צפיות 68 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נוחעם FMנ נוחעם FM

    @משהכהן למה אתה לא מנסה את האפליקציה?

    מ מנותק
    מ מנותק
    משהכהן
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #981

    @נוחעם-FM האפליקציה לא עובדת לי בכלל
    אני מפעיל,
    והמסך קצת מעמעם ונתקע ולא עושה כלום...

    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ משהכהן

      @נוחעם-FM האפליקציה לא עובדת לי בכלל
      אני מפעיל,
      והמסך קצת מעמעם ונתקע ולא עושה כלום...

      נוחעם FMנ מנותק
      נוחעם FMנ מנותק
      נוחעם FM
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #982

      @משהכהן נשמע שיש בעיה במג'יסק. איזה מס' גירסא הוא?
      תעשה בו התקנה ישירה והפעלה מחדש
      וגם תשנה בתגובה אוטומטית ל''הענק''
      ותנסה שוב.

      הפעלת שלוחות בVoLTE

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נוחעם FMנ נוחעם FM

        @משהכהן נשמע שיש בעיה במג'יסק. איזה מס' גירסא הוא?
        תעשה בו התקנה ישירה והפעלה מחדש
        וגם תשנה בתגובה אוטומטית ל''הענק''
        ותנסה שוב.

        מ מנותק
        מ מנותק
        משהכהן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #983

        @נוחעם-FM
        29
        עשיתי התקנה מחדש ולא עבד
        האמת שברגעים אלה
        עשיתי אתחול למצב הורדה
        ושוב התקנתי עוד המודול 3 ועבד לי
        כנראה בזכות שהתכבתי אתך....:)
        זכרוני מהעבר שכל פעם שמחליפים מגולן להוט צריך לעשות שוב עדכון למודול ולהתקין אותו מחדש
        כך אצלי בכל אופן
        תודה

        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משהכהן

          @נוחעם-FM
          29
          עשיתי התקנה מחדש ולא עבד
          האמת שברגעים אלה
          עשיתי אתחול למצב הורדה
          ושוב התקנתי עוד המודול 3 ועבד לי
          כנראה בזכות שהתכבתי אתך....:)
          זכרוני מהעבר שכל פעם שמחליפים מגולן להוט צריך לעשות שוב עדכון למודול ולהתקין אותו מחדש
          כך אצלי בכל אופן
          תודה

          נוחעם FMנ מנותק
          נוחעם FMנ מנותק
          נוחעם FM
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
          #984

          @משהכהן נדמה לי שאפשר למחוק אותו מייד אחרי ההרצה.
          אגב 29 ומעלה לא מומלצים כ''כ הם עושים הרבה בעיות.

          הפעלת שלוחות בVoLTE

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נוחעם FMנ נוחעם FM

            @משהכהן נדמה לי שאפשר למחוק אותו מייד אחרי ההרצה.
            אגב 29 ומעלה לא מומלצים כ''כ הם עושים הרבה בעיות.

            מ מנותק
            מ מנותק
            משהכהן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #985

            @נוחעם-FM
            איך מסירים את המגיסק עצמו מהמכשיר ?

            U תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ משהכהן

              @נוחעם-FM
              איך מסירים את המגיסק עצמו מהמכשיר ?

              U מנותק
              U מנותק
              urielk
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #986

              @משהכהן בסדר הבא:
              נכנסים למגיסק ולוחצים על הסרה
              וצורבים את הboot המקורי.

              נוחעם FMנ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • U urielk

                @משהכהן בסדר הבא:
                נכנסים למגיסק ולוחצים על הסרה
                וצורבים את הboot המקורי.

                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FM
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                #987

                @urielk אתה בטוח שהוא התכוון להסרת הרוט?
                אני חשבתי שהוא מתכוון שלא יהיה לו את האפליקציה...

                הפעלת שלוחות בVoLTE

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • U urielk

                  @משהכהן בסדר הבא:
                  נכנסים למגיסק ולוחצים על הסרה
                  וצורבים את הboot המקורי.

                  Y מחובר
                  Y מחובר
                  YOLEVI
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #988

                  @urielk כתב:

                  נכנסים למגיסק ולוחצים על הסרה

                  זה יכול להכניס לבריק, עדיף פשוט לצרוב בוט מקורי וזהו

                  U תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YOLEVI

                    @urielk כתב:

                    נכנסים למגיסק ולוחצים על הסרה

                    זה יכול להכניס לבריק, עדיף פשוט לצרוב בוט מקורי וזהו

                    U מנותק
                    U מנותק
                    urielk
                    כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
                    #989

                    @YOLEVI מה פתאום. זה הדרך הכי בטוחה. אם אתה רק צורב בוט אתה משאיר שאריות לא ממליץ אלא לעשות את שני הדברים.. אם עושים רק הסרה מתוך המגיסק עצמו לא יהיה רוט ואפשר להחזיר ע"י לחיצה על האייקון בשולחן עבודה. זה יתקין את האפליקציה ואת הרוט מחדש..

                    101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • U urielk

                      @YOLEVI מה פתאום. זה הדרך הכי בטוחה. אם אתה רק צורב בוט אתה משאיר שאריות לא ממליץ אלא לעשות את שני הדברים.. אם עושים רק הסרה מתוך המגיסק עצמו לא יהיה רוט ואפשר להחזיר ע"י לחיצה על האייקון בשולחן עבודה. זה יתקין את האפליקציה ואת הרוט מחדש..

                      101100001 מנותק
                      101100001 מנותק
                      10110000
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #990

                      @urielk זה תלוי באיזה מכשירים, יש מכשירים שמגיסק לא מצליח לצרוב את הבוט מתוך המכשיר ואז מומלץ ללחוץ על הסרה, וכשהמכשיר נכבה לכבות.
                      ואם זה מצליח להסיר מעצמו אז אין צורך לצרוב.
                      אבל או ככה או ככה דיי בטוח לדעתי לצרוב את הבוט המקורי

                      U תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 101100001 10110000

                        @urielk זה תלוי באיזה מכשירים, יש מכשירים שמגיסק לא מצליח לצרוב את הבוט מתוך המכשיר ואז מומלץ ללחוץ על הסרה, וכשהמכשיר נכבה לכבות.
                        ואם זה מצליח להסיר מעצמו אז אין צורך לצרוב.
                        אבל או ככה או ככה דיי בטוח לדעתי לצרוב את הבוט המקורי

                        U מנותק
                        U מנותק
                        urielk
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #991

                        @10110000 מה אתה אומר שנחקור את הwifi calls נאמר לי שזה עובד בגרסת hyperflash באם אתה לא מודע למה זה עובד...

                        101100001 מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • U urielk

                          @10110000 מה אתה אומר שנחקור את הwifi calls נאמר לי שזה עובד בגרסת hyperflash באם אתה לא מודע למה זה עובד...

                          101100001 מנותק
                          101100001 מנותק
                          10110000
                          כתב נערך לאחרונה על ידי 10110000
                          #992

                          @urielk אפשר, נדבר בפרטי
                          למי שניסה ולא עבד לו שיגיד לנו באיזה מכשיר הוא, עם איזה חברת סים הוא ומספר גרסה במידה ומופיע
                          גם למי שכן עובד מוזמן להגיד

                          מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • U urielk

                            @10110000 מה אתה אומר שנחקור את הwifi calls נאמר לי שזה עובד בגרסת hyperflash באם אתה לא מודע למה זה עובד...

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #993

                            @urielk לא רק...
                            יש לי גרסה מקורית מהמפעל שגם עובד בה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 101100001 10110000

                              @urielk אפשר, נדבר בפרטי
                              למי שניסה ולא עבד לו שיגיד לנו באיזה מכשיר הוא, עם איזה חברת סים הוא ומספר גרסה במידה ומופיע
                              גם למי שכן עובד מוזמן להגיד

                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                              #994

                              @10110000 לי עבד במכשיר qin f21 pro,
                              019
                              Build num 3.1.1

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יוסי1212
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי1212
                                #995

                                אם הכוונה ל vowifi שיחות דרך ויפי אז זה מאד חשוב למקומות שאין קליטה לי זה עובד במכשיר fig ב kotech לא עובד qin f21 גירסא מקורית מסין 1.1.1 לא עובד הכל עם סים של 019 המכשיר רוצה בכל הפעלה לעדכן ל 1.1.5 אולי זה יהיה יותר טוב?

                                U תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יוסי1212

                                  אם הכוונה ל vowifi שיחות דרך ויפי אז זה מאד חשוב למקומות שאין קליטה לי זה עובד במכשיר fig ב kotech לא עובד qin f21 גירסא מקורית מסין 1.1.1 לא עובד הכל עם סים של 019 המכשיר רוצה בכל הפעלה לעדכן ל 1.1.5 אולי זה יהיה יותר טוב?

                                  U מנותק
                                  U מנותק
                                  urielk
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #996

                                  @יוסי1212 כנראה שזה לא ישנה...

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • U urielk

                                    @יוסי1212 כנראה שזה לא ישנה...

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסי1212
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי1212
                                    #997

                                    @urielk כל שינוי גירסא לא ישנה? כי בגירסא שלי גם אין לי גוגל פליי האם זה משנה? כי כתבו כמה עם גירסאות מסויימות זה כן עובד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                      @10110000 לי עבד במכשיר qin f21 pro,
                                      019
                                      Build num 3.1.1

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוסי1212
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #998

                                      @מחנה-ידידים איפה יש את הגירסא 3.1.1

                                      מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יוסי1212

                                        @מחנה-ידידים איפה יש את הגירסא 3.1.1

                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #999

                                        @יוסי1212 היא לא להעברה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר