מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)
-
@avrasha בהוט מובייל לא עובד לנו, לא פיצחנו את זה עדיין... אני מאמין שאם יהיה רצון לציבור אז יופיע פיתרון משמיא כמו שהיה עם הועידה.
-
@urielk גם אני בהוט מובייל בשיחות לטלפון רגיל זה מחייג אבל בלי VOLTE ולקווים כותב הקו לא פנוי. אשמח לעידכון כשימצא הפתרון.
-
@עזרא-0 יעזור מאוד אם תתנו לי לוגים בכל המצבים האלה ואז אני אנתח אותם... ואנסה להבין מה צריך לתקן
אם מישהו מסכים שאני אתחבר מרחוק ואאסוף אותם אודה לו מאוד -
@עזרא-0 יעזור מאוד אם תתנו לי לוגים בכל המצבים האלה ואז אני אנתח אותם... ואנסה להבין מה צריך לתקן
אם מישהו מסכים שאני אתחבר מרחוק ואאסוף אותם אודה לו מאוד -
@urielk call_dumpsys.txt
call_log.txt
ככה זה מספיק לך? -
@urielk call_dumpsys.txt
call_log.txt
ככה זה מספיק לך? -
@urielk call_dumpsys.txt
call_log.txt
ככה זה מספיק לך? -
@עזרא-0 ניסית לעשות שיחת וידאו ? כתוב בלוגים שהוא נכשל להוריד את שיחת הוידיאו לשיחה רגילה כאשר בפועל אפילו לא התקיימה שיחת וידאו
-
@urielk כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk לא אני צריך לוגים מהlogcat ו dumpsys של המערכת בזמן חיוג השיחה
אם תתן לי מיקום מדויק שלהם אני ינסה להעלות לך גם
-
@urielk כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk לא אני צריך לוגים מהlogcat ו dumpsys של המערכת בזמן חיוג השיחה
אם תתן לי מיקום מדויק שלהם אני ינסה להעלות לך גם
-
@avrasha אתה גם בהוט מובייל ויש לך אותה תקלה ששיחות רגילות עוברות לבלי VOLTE ושיחות לקווים נדחות?
-
@avrasha כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk לא אני צריך לוגים מהlogcat ו dumpsys של המערכת בזמן חיוג השיחה
אם תתן לי מיקום מדויק שלהם אני ינסה להעלות לך גם
עניתי לך על זה שדרך ADB
-
@avrasha כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:
@urielk לא אני צריך לוגים מהlogcat ו dumpsys של המערכת בזמן חיוג השיחה
אם תתן לי מיקום מדויק שלהם אני ינסה להעלות לך גם
עניתי לך על זה שדרך ADB
-
הייתה לי בעייה שחלק מהשיחות עברו לדור 3 וברוך ה' זה הסתדר.
הטלפון עם קליטה פצצה חבל על הזמן
תודה רבה רבה לכל החברה שעמלו על זה ואני בטוח שהמון המון שעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות