דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. להורדה | MTKCliant נייד! ניתן להעביר לכל מחשב בלי להוריד פייתון ודרישות וכו'!

להורדה | MTKCliant נייד! ניתן להעביר לכל מחשב בלי להוריד פייתון ודרישות וכו'!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
12 פוסטים 8 כותבים 571 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R RearmostPant23

    @iosi-poli בשביל זה אני אצטרך למחוק את ה' MTK קליינט הישן?

    cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @RearmostPant23 לא

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • iosi poliI iosi poli

      שימו לב!
      לא בדקתי את זה ב100%, אבל לפי הבדיקות שלי, הוא עובד מעולה!
      אז איך זה עובד?
      בעצם יש לנו את כל הפייתון בתיקיה, עם כל הדרישות והסיפריות הנצרכות בפנים!

      שימו לב!!
      חובה להתקין את usbdk.exe לפני ההפעלה!
      (מצורף בזיפ)
      אחרת יהיה חסרים לכם דרייברים חשובים.

      להורדה - להוריד כוכביות - https://drive.google.com/file/d/1o4fo1Iuw798wc5cUf****xiLCyjg6WkUNZJm/view?usp=sharing

      אם זה עבד לכם אשמח לדעת!

      ח מנותק
      ח מנותק
      חכם בלילה 1
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @iosi-poli נפתח לי רק הממשק gui
      היה מותקן לי לפני כן אם זה רלוונטי

      iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חכם בלילה 1

        @iosi-poli נפתח לי רק הממשק gui
        היה מותקן לי לפני כן אם זה רלוונטי

        iosi poliI מנותק
        iosi poliI מנותק
        iosi poli
        כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
        #5

        @חכם-בלילה-1 מוזר, לי הכל עובד חלק.

        Microsoft Windows [Version 10.0.19045.6216]
        (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
        
        C:\Users\Yossi\Documents\MTKCliantPortable>mtk.py
        No installed Python found!
        
        C:\Users\Yossi\Documents\MTKCliantPortable>mtk.bat
        MTK Flash/Exploit Client Public V2.0.1 (c) B.Kerler 2018-2024
        
        usage: mtk.py [-h]
                      {script,multi,printgpt,gpt,r,rl,rf,rs,ro,fs,w,wf,wl,wo,e,es,ess,footer,reset,dumpbrom,dumpsram,dumppreloader,payload,crash,brute,gettargetconfig,peek,stage,plstage,logs,meta,da}
                      ...
        
        MTK Flash/Exploit Client Public V2.0.1 (c) B.Kerler 2018-2024
        
        positional arguments:
          {script,multi,printgpt,gpt,r,rl,rf,rs,ro,fs,w,wf,wl,wo,e,es,ess,footer,reset,dumpbrom,dumpsram,dumppreloader,payload,crash,brute,gettargetconfig,peek,stage,plstage,logs,meta,da}
                                Valid commands are: printgpt, gpt, r, rl, rf, fs, rs,
                                w, wf, wl, e, es, footer, reset, dumpbrom, dumpsram,
                                dumppreloader, payload, crash, brute, gettargetconfig,
                                peek, stage, plstage, da, script
            script              Run text script
            multi               Run multiple commands using a semicolon-separatedlist
                                (enclose list in quotes)
            printgpt            Print GPT Table information
            gpt                 Save gpt table to given directory
            r                   Read flash to filename
            rl                  Read all partitions from flash to a directory
            rf                  Read whole flash to file
            rs                  Read sectors starting at start_sector to filename
            ro                  Read flash starting at offset to filename
            fs                  Mount the device as a FUSE filesystem
            w                   Write partition from filename
            wf                  Write flash from filename
            wl                  Write partitions from directory path to flash
            wo                  Write flash starting at offset from filename
            e                   Erase partition
            es                  Erase partition with sector count
            ess                 Erase sector with sector count
            footer              Read crypto footer from flash
            reset               Send mtk reset command
            dumpbrom            Try to dump the bootrom
            dumpsram            Try to dump the sram
            dumppreloader       Try to dump the preloader
            payload             Run a specific kamakiri / da payload, if no filename
                                is given, generic patcher is used
            crash               Try to crash the preloader
            brute               Bruteforce the kamakiri var1
            gettargetconfig     Get target config (sbc, daa, etc.)
            peek                Read memory in patched preloader mode
            stage               Run stage2 payload via boot rom mode (kamakiri)
            plstage             Run stage2 payload via preloader mode (send_da)
            logs                Read logs
            meta                Enter meta mode
            da                  Run da special commands
        
        options:
          -h, --help            show this help message and exit
        
        C:\Users\Yossi\Documents\MTKCliantPortable>
        

        בכוונה הראיתי את ה"פייתון לא מותקן", בשביל להראות שזה עובד בלי פייתון מותקן.

        @RearmostPant23 אם יש לך את כל הספריות שצריך בישן, אתה לא חייב למחוק.
        בייסקלי,אם הMTK קליינט משתמש בפייתון שמותקן בו את כל הספריות, הוא יעבוד.
        אם בפייתון אין את הספריות, הוא לא יעבוד.

        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • cfopuserC cfopuser התייחס לנושא זה
        • iosi poliI מנותק
          iosi poliI מנותק
          iosi poli
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          ראיתי שיצאו כמה עדכונים, עם מישהו ירצה, אני יוציא עדכון.

          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

          מחנה ידידיםמ נ ה 3 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • iosi poliI iosi poli

            ראיתי שיצאו כמה עדכונים, עם מישהו ירצה, אני יוציא עדכון.

            מחנה ידידיםמ מנותק
            מחנה ידידיםמ מנותק
            מחנה ידידים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @iosi-poli אם הם עדכונים חשובים, אז נשמח.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • iosi poliI iosi poli

              ראיתי שיצאו כמה עדכונים, עם מישהו ירצה, אני יוציא עדכון.

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחלס דון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @iosi-poli תוציא תוציא, אני משתמש רק בשלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמואל הסיני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                אני גם אשמח ממש לעידכון, יש לי מחשב ללא חיבור רשת ולכן זה ממש חשוב לי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • iosi poliI iosi poli

                  שימו לב!
                  לא בדקתי את זה ב100%, אבל לפי הבדיקות שלי, הוא עובד מעולה!
                  אז איך זה עובד?
                  בעצם יש לנו את כל הפייתון בתיקיה, עם כל הדרישות והסיפריות הנצרכות בפנים!

                  שימו לב!!
                  חובה להתקין את usbdk.exe לפני ההפעלה!
                  (מצורף בזיפ)
                  אחרת יהיה חסרים לכם דרייברים חשובים.

                  להורדה - להוריד כוכביות - https://drive.google.com/file/d/1o4fo1Iuw798wc5cUf****xiLCyjg6WkUNZJm/view?usp=sharing

                  אם זה עבד לכם אשמח לדעת!

                  cfopuserC מנותק
                  cfopuserC מנותק
                  cfopuser
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @iosi-poli נראה לי אם אתה כבר מעדכן,
                  תעשה את זה בגיטהאב שיהיה workflow שמתעדכן אוטומטית ומוציא release חדש לכול אחד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • iosi poliI iosi poli

                    ראיתי שיצאו כמה עדכונים, עם מישהו ירצה, אני יוציא עדכון.

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    המלוכה והממשלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @iosi-poli נראה לי שכדאי בגירסה החדשה יש אפשרות לטעינה ידנית של Preloader (שלי לפחות היה נצרך) בכ״א ממש נוח מה שעשית תודה רבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • iosi poliI מנותק
                      iosi poliI מנותק
                      iosi poli
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      אני לא מוצא לזה זמן כ"כ כשיהיה לי זמן אני יעדכן (זה בסך הכל לדרוס כמה קבצים עם החדשים..

                      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר