בעיה | פלאפון 4*4
-
יש לי בעיה שאני רוצה לגבות את האנשי קשר הוא לא מגבה לי אותם וזה כותב שאין מספיק מקום פנוי על אף שיש 5 ג'יגה פנוים מה עושים
וגם משום מה הפלאפון לא נקרא לי במחשב שאני מנסה לעדכן לו גירסה ניסתי כמה קבלים ולא צלח לי בשום דבר
-
יש לי בעיה שאני רוצה לגבות את האנשי קשר הוא לא מגבה לי אותם וזה כותב שאין מספיק מקום פנוי על אף שיש 5 ג'יגה פנוים מה עושים
וגם משום מה הפלאפון לא נקרא לי במחשב שאני מנסה לעדכן לו גירסה ניסתי כמה קבלים ולא צלח לי בשום דבר
@Number-one נסה לשחזר הגדרות בלבד
לגבי העדכון גרסה מה השגיאה (אם יש)
יכול להיות שקרה משהו לשקע טעינה שלך -
יש לי בעיה שאני רוצה לגבות את האנשי קשר הוא לא מגבה לי אותם וזה כותב שאין מספיק מקום פנוי על אף שיש 5 ג'יגה פנוים מה עושים
וגם משום מה הפלאפון לא נקרא לי במחשב שאני מנסה לעדכן לו גירסה ניסתי כמה קבלים ולא צלח לי בשום דבר
@Number-one
כתבתי מדריך תעדכן אם זה פתר את הבעיה.
מדריך לעדכון גרסה ל4X4 ודומיו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות