בירור | מדריך לנוקיה שיוכל לקרוא כרטיס גדול
-
הסתובב פעם מדריך לנוקיה שמסביר איך לפרמט כרטיס זיכרון וגם שהוא גדול הנוקיה היה קורא אותו בלי בעיות
אשמח לקישור אני מחפש המון זמן ולא מוצאאולי ותיקי הפורום זוכרים כמו @מישהו12
-
@ייייי כן משהו בכיוון אבל היה עוד קטע לשנות לו גודל אשכול ברופוס אני לא זוכר במדוייק
ולכן אני מבקש קישור לנושא@K.O.G לפני תקופה ניסיתי להכניס כרטיס 64 ג'יגה לנוקיה C2
בסוף פירמטתי אותו בנגן סאנדיסק קליפ ג'אם והוא עובד מצוין!!
לא ניסיתי בנגנים אחרים או בגדלי כרטיס אחרים, מוזמנים לשתף מניסיון! -
הסתובב פעם מדריך לנוקיה שמסביר איך לפרמט כרטיס זיכרון וגם שהוא גדול הנוקיה היה קורא אותו בלי בעיות
אשמח לקישור אני מחפש המון זמן ולא מוצאאולי ותיקי הפורום זוכרים כמו @מישהו12
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות