בקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?
-
@אלי-TZA
המכשיר לא עבד לפני כן ?
הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.
במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?@יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:
@אלי-TZA
המכשיר לא עבד לפני כן ?כמו שכתבתי קיבלתי אותו לאחר שהפסיק לעבוד.
הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.
פירקתי את הבטריה והטענתי אותה חיצונית, כרגע היא טעונה ועדיין לא נדלק.
במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?
לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:
@אלי-TZA
המכשיר לא עבד לפני כן ?כמו שכתבתי קיבלתי אותו לאחר שהפסיק לעבוד.
הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.
פירקתי את הבטריה והטענתי אותה חיצונית, כרגע היא טעונה ועדיין לא נדלק.
במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?
לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.
לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.
על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
מלמעלה אני לא רואה כ"כ איך לעזור אם לא שיהיה לי את המכשיר מול העיניים (וגם כשאני יראה אני לא מבטיח) .סורי
-
לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.
על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
מלמעלה אני לא רואה כ"כ איך לעזור אם לא שיהיה לי את המכשיר מול העיניים (וגם כשאני יראה אני לא מבטיח) .סורי
@יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:
על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
מרובעת (אם הבנתי אותך)
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:
על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
מרובעת (אם הבנתי אותך)
מרובעת (אם הבנתי אותך)
א"כ זה לא כשר וזה אמור להתחבר למחשב בלא כל פעולה (כמובן באם המח והכל לא פגוע או משהו)
-
מרובעת (אם הבנתי אותך)
א"כ זה לא כשר וזה אמור להתחבר למחשב בלא כל פעולה (כמובן באם המח והכל לא פגוע או משהו)
@יצחק-קוזניץ זה מופיע במחשב

מה עכשיו?
-
זה https://mitmachim.top/post/841892 עוזר לי?
רק חבל לי לצרוב גרסה מלאה סגורה להתקנות נראה לי שהיה במכשיר גרסה פתוחה להתקנות ואני צריך כמה אפליקציות רכב. -
זה https://mitmachim.top/post/841892 עוזר לי?
רק חבל לי לצרוב גרסה מלאה סגורה להתקנות נראה לי שהיה במכשיר גרסה פתוחה להתקנות ואני צריך כמה אפליקציות רכב.@אלי-TZA
וואלה,
אני לא יודע להגיד לך כי פחות נראה לי שהגרסה השתבשה,
יותר נראה לי שהלך משהו (אולי כפתור ההדלקה),
ואז השקעתך לריק.
צר לי שאין לי איך לעזור. -
@אלי-TZA
וואלה,
אני לא יודע להגיד לך כי פחות נראה לי שהגרסה השתבשה,
יותר נראה לי שהלך משהו (אולי כפתור ההדלקה),
ואז השקעתך לריק.
צר לי שאין לי איך לעזור.@יצחק-קוזניץ תודה מעריך מאוד!
-
אני מנסה לצרוב עליו את הגרסה החינמית של @מישהו12 וזה נתקע אחרי FDL2 עד שכותב timeout:

מה זה אומר ומה ניתן לעשות?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות