דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. בקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?

בקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
19 פוסטים 3 כותבים 402 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יצחק קוזניץ

    @אלי-TZA
    המכשיר לא עבד לפני כן ?
    הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.
    במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?

    א מנותק
    א מנותק
    אלי TZA
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:

    @אלי-TZA
    המכשיר לא עבד לפני כן ?

    כמו שכתבתי קיבלתי אותו לאחר שהפסיק לעבוד.

    הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.

    פירקתי את הבטריה והטענתי אותה חיצונית, כרגע היא טעונה ועדיין לא נדלק.

    במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?

    לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלי TZA

      @יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:

      @אלי-TZA
      המכשיר לא עבד לפני כן ?

      כמו שכתבתי קיבלתי אותו לאחר שהפסיק לעבוד.

      הטענת את הבטרייה ? - יכול להיות שהלך החיבור, ואז אין יכולת לחבר למחשב.

      פירקתי את הבטריה והטענתי אותה חיצונית, כרגע היא טעונה ועדיין לא נדלק.

      במקביל המכשיר כשר (יבואן רשמי - המילטון) ?

      לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.

      י מנותק
      י מנותק
      יצחק קוזניץ
      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק קוזניץ
      #8

      @אלי-TZA

      לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.

      על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
      מלמעלה אני לא רואה כ"כ איך לעזור אם לא שיהיה לי את המכשיר מול העיניים (וגם כשאני יראה אני לא מבטיח) .

      סורי

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יצחק קוזניץ

        @אלי-TZA

        לא. ראיתי אותו פעם עובד, איזה גרסה מוכשרת.

        על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?
        מלמעלה אני לא רואה כ"כ איך לעזור אם לא שיהיה לי את המכשיר מול העיניים (וגם כשאני יראה אני לא מבטיח) .

        סורי

        א מנותק
        א מנותק
        אלי TZA
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:

        על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?

        מרובעת (אם הבנתי אותך)

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלי TZA

          @יצחק-קוזניץ כתב בבקשת מידע | Qin1+ לא נדלק - עצות?:

          על הפלסטיק מאחורה כתוב Qin או שזה כתוב בצורה מרובעת ?

          מרובעת (אם הבנתי אותך)

          י מנותק
          י מנותק
          יצחק קוזניץ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @אלי-TZA

          מרובעת (אם הבנתי אותך)

          א"כ זה לא כשר וזה אמור להתחבר למחשב בלא כל פעולה (כמובן באם המח והכל לא פגוע או משהו)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יצחק קוזניץ

            @אלי-TZA

            מרובעת (אם הבנתי אותך)

            א"כ זה לא כשר וזה אמור להתחבר למחשב בלא כל פעולה (כמובן באם המח והכל לא פגוע או משהו)

            א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @יצחק-קוזניץ זה מופיע במחשב
            b5bf5afc-07c3-4174-bb52-7e8124f8a74d-image.png

            מה עכשיו?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אלי TZA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              זה https://mitmachim.top/post/841892 עוזר לי?
              רק חבל לי לצרוב גרסה מלאה סגורה להתקנות נראה לי שהיה במכשיר גרסה פתוחה להתקנות ואני צריך כמה אפליקציות רכב.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלי TZA

                זה https://mitmachim.top/post/841892 עוזר לי?
                רק חבל לי לצרוב גרסה מלאה סגורה להתקנות נראה לי שהיה במכשיר גרסה פתוחה להתקנות ואני צריך כמה אפליקציות רכב.

                י מנותק
                י מנותק
                יצחק קוזניץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @אלי-TZA
                וואלה,
                אני לא יודע להגיד לך כי פחות נראה לי שהגרסה השתבשה,
                יותר נראה לי שהלך משהו (אולי כפתור ההדלקה),
                ואז השקעתך לריק.
                צר לי שאין לי איך לעזור.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י יצחק קוזניץ

                  @אלי-TZA
                  וואלה,
                  אני לא יודע להגיד לך כי פחות נראה לי שהגרסה השתבשה,
                  יותר נראה לי שהלך משהו (אולי כפתור ההדלקה),
                  ואז השקעתך לריק.
                  צר לי שאין לי איך לעזור.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי TZA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @יצחק-קוזניץ תודה מעריך מאוד!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אלי TZA
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    אני מנסה לצרוב עליו את הגרסה החינמית של @מישהו12 וזה נתקע אחרי FDL2 עד שכותב timeout:
                    1ae806f2-38c1-4622-852d-7f2b3dbf7389-image.png
                    מה זה אומר ומה ניתן לעשות?
                    תודה!

                    31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי TZA

                      אני מנסה לצרוב עליו את הגרסה החינמית של @מישהו12 וזה נתקע אחרי FDL2 עד שכותב timeout:
                      1ae806f2-38c1-4622-852d-7f2b3dbf7389-image.png
                      מה זה אומר ומה ניתן לעשות?
                      תודה!

                      31576863 מחובר
                      31576863 מחובר
                      3157686
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @אלי-TZA
                      תפתח נושא חדש

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 31576863 3157686

                        @אלי-TZA
                        תפתח נושא חדש

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלי TZA
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                        #17
                        פוסט זה נמחק!
                        31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלי TZA

                          פוסט זה נמחק!

                          31576863 מחובר
                          31576863 מחובר
                          3157686
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אלי TZA
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                            #19

                            קיבלתי
                            ועדיין אני חושב שהכי הגיוני כאן ולא בנושא חדש

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר