צריבת גירסה כשרה לנוקיה 208
-
@שימעלה חיפשת?
-
-
@משתמש-חדש וזאת מניין לך ומניין לי לדעת?
-
יש לך תוכנה שקוראים למובי היא בעצם משנה את התפריט אין משהו יותר טוב מזה ואי אפשר לצרוב על זה כושר
-
יש לך תוכנה שקוראים למובי היא בעצם משנה את התפריט אין משהו יותר טוב מזה ואי אפשר לצרוב על זה כושר
@מיכאל-ה1234 אפשר אבל עם דונגל
-
@משתמש-חדש אמר בצריבת גירסה כשרה לנוקיה 208:
ה
אני לא כ"כ הבנתי מה ההבדל בין גירסה לתפריט
אני הבנתי שרמי לוי נקלט בזה
עכשיו אני רק רוצה לעדן לו את התפריט -
@משתמש-חדש אמר בצריבת גירסה כשרה לנוקיה 208:
ה
אני לא כ"כ הבנתי מה ההבדל בין גירסה לתפריט
אני הבנתי שרמי לוי נקלט בזה
עכשיו אני רק רוצה לעדן לו את התפריט -
אולי @שלמה-ווייס ידע להסביר ולעזור...
-
@שימעלה אמר בצריבת גירסה כשרה לנוקיה 208:
אני פשוט לא מצליח עם התוכנות האלו זה לא מסתדר לי רציתי לשאול האם משהו יודע על אחד בבני ברק שמתעסק עם זה ?
@משתמש-חדש מייבין בזה קצת הרבה

-
שלום זה שוב אני
אני פשוט לא מצליח עם התוכנות האלו זה לא מסתדר לי רציתי לשאול האם משהו יודע על אחד בבני ברק שמתעסק עם זה ?
אשמח לשמוע תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות