בעיה | בעיה בצבעי מסך בנגן M36
-
קניתי נגן M36 המומלץ בפורום ואחר שהגיע פתחתי אותו לסקור את הנגן ואחר שעבר זמן של כשעה שימוש הצבעים במסך התחילו להתקשקש קצת והרבה סמלים נהיו לי עם קשקוש אדום ברקע (סוג של צל) האם יש פיתרון לזה? (זה קרה לי לאחר שמחקתי מס' אפליקציות שמגיעות עם הנגן שקשורות לאינטרנט כמו ספוטיפיי וכו')
-
קניתי נגן M36 המומלץ בפורום ואחר שהגיע פתחתי אותו לסקור את הנגן ואחר שעבר זמן של כשעה שימוש הצבעים במסך התחילו להתקשקש קצת והרבה סמלים נהיו לי עם קשקוש אדום ברקע (סוג של צל) האם יש פיתרון לזה? (זה קרה לי לאחר שמחקתי מס' אפליקציות שמגיעות עם הנגן שקשורות לאינטרנט כמו ספוטיפיי וכו')
@שמעון-6 לא מכיר את הנגן, אבל אם אתה חושב שזה שינוי שקרה ממך אתה יכול לאפס ולראות אם זה הסתדר ואם לא תפתח "מחלוקת/סכסוך".
-
קניתי נגן M36 המומלץ בפורום ואחר שהגיע פתחתי אותו לסקור את הנגן ואחר שעבר זמן של כשעה שימוש הצבעים במסך התחילו להתקשקש קצת והרבה סמלים נהיו לי עם קשקוש אדום ברקע (סוג של צל) האם יש פיתרון לזה? (זה קרה לי לאחר שמחקתי מס' אפליקציות שמגיעות עם הנגן שקשורות לאינטרנט כמו ספוטיפיי וכו')
@שמעון-6 תוכל לשלוח תמונה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות