הגדרה להוספה אוטמטית לרשימת צינתוקיםבמערכת IVR ללא תפריט
-
שלום וברכה
אני חייב הגדרה לרישום אוטמטי לרשימת צינתוקים ללא תפריט של להוספה הקש 1 להסרה הקש 2
לדוגמה אני מקיש 5 והוא אמר לי נוספת בהצלחה לרשימת צינתוקים
זכור לי שיש אפשרות כזאות
אבל הרבה זמן לא התעסקתי אם זה
אשמח לעזרה ואם יש הגדרה כזאות אשמח לקבל -
שלום וברכה
אני חייב הגדרה לרישום אוטמטי לרשימת צינתוקים ללא תפריט של להוספה הקש 1 להסרה הקש 2
לדוגמה אני מקיש 5 והוא אמר לי נוספת בהצלחה לרשימת צינתוקים
זכור לי שיש אפשרות כזאות
אבל הרבה זמן לא התעסקתי אם זה
אשמח לעזרה ואם יש הגדרה כזאות אשמח לקבל@שקיעות-בלימוד באיזה חברה?
-
@שקיעות-בלימוד באיזה חברה?
@975
פשטות - וגם אם לא.
אני שואל ל"ימות המשיח" -
@975
פשטות - וגם אם לא.
אני שואל ל"ימות המשיח" -
@יצחק-קוזניץ לא אפשרי בצינתוקים חינמיים של ימות
@צדיק-תמים ואיך אני עושה שהיה הודעה אוטמטית אחרי הרישום במקום ההודעה הקיימת או אחרי
נגיד נרשמת בהצלחה שמור אותנו באנשי קשר וכו -
@צדיק-תמים ואיך אני עושה שהיה הודעה אוטמטית אחרי הרישום במקום ההודעה הקיימת או אחרי
נגיד נרשמת בהצלחה שמור אותנו באנשי קשר וכו -
@שקיעות-בלימוד אתה יכול להעביר אחרי היציאה מהשלוחה לשלוחה אחרת ושם להשמיע הודעה
אבל זה לא במקום ההודעה נוספת לרשימת הצינתוקים אלא בנוסף@צדיק-תמים
את ההגדרות של העברה אני כותב בשלוחה של ההוספה לרשימה נכון ?
ומה אני עושה נגיד שיעבור לשלוחה 500 ובשלוחה 500 מה יש השמעת קבצים ? זה לא טוב כי בסוף הוא אומר סוף הודעות -
@צדיק-תמים
את ההגדרות של העברה אני כותב בשלוחה של ההוספה לרשימה נכון ?
ומה אני עושה נגיד שיעבור לשלוחה 500 ובשלוחה 500 מה יש השמעת קבצים ? זה לא טוב כי בסוף הוא אומר סוף הודעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות