בעיה | שיאומי F21 pro תקוע אחרי ניסיון צריבת גרסה
-
ניסיתי להתקין גרסה מאחד המדריכים פה,
למעשה הטלפון תקוע בלופים.

@משה-אקספרס כשהטלפון מראה לך את ההודעה הזאת, תלחץ לחיצה קצרה על מקש הניתוק
-
@משה-אקספרס כשהטלפון מראה לך את ההודעה הזאת, תלחץ לחיצה קצרה על מקש הניתוק
@שניאור-שמח ואז מה?
-
@שניאור-שמח ואז מה?
@משה-אקספרס הטלפון עכשיו נדלק?
-
@משה-אקספרס הטלפון עכשיו נדלק?
@שניאור-שמח לא
-
@משה-אקספרס כתב בבעיה | שיאומי F21 pro תקוע אחרי ניסיון צריבת גרסה:
@שניאור-שמח לא
אז כנראה אתה צריך לצרוב vbmeta תחפש בפורום
-
@משה-אקספרס כתב בבעיה | שיאומי F21 pro תקוע אחרי ניסיון צריבת גרסה:
@שניאור-שמח לא
אז כנראה אתה צריך לצרוב vbmeta תחפש בפורום
@שניאור-שמח שלום,
חיפשתי בפורום, סורי לא מצאתי מדריך כזה
אשמח לעזרה או הכוונה.
תודה! -
@שניאור-שמח שלום,
חיפשתי בפורום, סורי לא מצאתי מדריך כזה
אשמח לעזרה או הכוונה.
תודה!@משה-אקספרס יש לך mtkclient ? הבוט לאודר שלך היה נעול ואתה צריך לפתוח אותו:
mtk.bat da seccfg unlock -
@שניאור-שמח שלום,
חיפשתי בפורום, סורי לא מצאתי מדריך כזה
אשמח לעזרה או הכוונה.
תודה!@משה-אקספרס כתב בבעיה | שיאומי F21 pro תקוע אחרי ניסיון צריבת גרסה:
@שניאור-שמח שלום,
חיפשתי בפורום, סורי לא מצאתי מדריך כזה
אשמח לעזרה או הכוונה.
תודה!תפרט יותר מה עשית ואיזה גרסה צרבת..
בעקרון אם הבוטלאודר שלך פתוח תצטרך לצרוב vbmeta כמו במדריך הזה (לעשות רק את הקטע של צריבת vbmeta!) -
@משה-אקספרס יש לך mtkclient ? הבוט לאודר שלך היה נעול ואתה צריך לפתוח אותו:
mtk.bat da seccfg unlock@urielk איך עושים את זה, תודה.
-
@urielk איך עושים את זה, תודה.
@משה-אקספרס תוריד mtkclient
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות