בעיה | האם יש למישהו פיתרון לבאג שלא מתחבר השרתים של אופיס 365 של משרד החינוך
-
זה מה שכתוב כאן
הודעה חשובה – תקלה בהתחברות לשירותי Office 365 חדש
שימו לב,
קיימת תקלה כללית בהתחברות לשירותי Office 365 של משרד החינוך. התקלה משפיעה על:רישום משתמשים חדשים באתר Edu.il
התחברות עם משתמשים קיימים לשירותי אופיס
התקלה בטיפול מול מיקרוסופט ישראל.
נכון לעכשיו, אין צפי לפתרון או עדכון נוסף בנושא.אנו ממליצים לנסות להתחבר במועד מאוחר יותר, תודה על ההבנה.
-
@בן-ציון כתב בבעיה | האם יש למישהו פיתרון לבאג שלא מתחבר השרתים של אופיס 365 של משרד החינוך:
ושוב למחוק
ושוב להתקין חוקי ברגע שיסתדר?למה לך?
על ווינדוס שילמת רישיון? כנראה שלא..
עדיין עובד? כן,
אז גם כאן, רק תצטרך פעם ב לאקטב מחדש (לוקח שניה)
וגם זכור לי שבמשרד החינון יש פונקציות שלא עובדות בשונה מאופיס מאוקטב שהכל עובד -
@בן-ציון כתב בבעיה | האם יש למישהו פיתרון לבאג שלא מתחבר השרתים של אופיס 365 של משרד החינוך:
ושוב למחוק
ושוב להתקין חוקי ברגע שיסתדר?למה לך?
על ווינדוס שילמת רישיון? כנראה שלא..
עדיין עובד? כן,
אז גם כאן, רק תצטרך פעם ב לאקטב מחדש (לוקח שניה)
וגם זכור לי שבמשרד החינון יש פונקציות שלא עובדות בשונה מאופיס מאוקטב שהכל עובד -
@שאול-208 כתב בבעיה | האם יש למישהו פיתרון לבאג שלא מתחבר השרתים של אופיס 365 של משרד החינוך:
וגם זכור לי שבמשרד החינון יש פונקציות שלא עובדות בשונה מאופיס מאוקטב שהכל עובד
תביא קישור טוב
ננסה לא נפסיד -
@שאול-208 כתב בבעיה | האם יש למישהו פיתרון לבאג שלא מתחבר השרתים של אופיס 365 של משרד החינוך:
וגם זכור לי שבמשרד החינון יש פונקציות שלא עובדות בשונה מאופיס מאוקטב שהכל עובד
תביא קישור טוב
ננסה לא נפסיד -
@בן-ציון 365 מקושר לחשבון מייקרוסופט, זה אמור לזהות אוטומטית ע''פ החשבון שיש לך רישיון.
בכל אופן ניתן לשאוב את מפתח המוצר עם הכלי הזה (ProduKey)
X64
https://send.magicode.me/send-file/file/*****9f4e88b260238a70bfdd56ffd2514612783a66c0/viewX32
https://send.magicode.me/send-file/file/*****21a8937697b192a22a29ad808e8bc45ef4f10316/viewכמובן להוריד כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות