באג | באג במשתמש חדש
-
1

זה כותב פוסט אחד אבל הוא לא פירסם שום פוסט
2
נרשמתי לעקוב אחריו לדקה ואז ביטלתי ולו זה עושה שאני עוקב אחריו[נכון לאתמול בלילה כרגע אני לא יודה מה המצב]
ואצלי מופיע שאני לא עוקב
אחרי אפף אחד -
1

זה כותב פוסט אחד אבל הוא לא פירסם שום פוסט
2
נרשמתי לעקוב אחריו לדקה ואז ביטלתי ולו זה עושה שאני עוקב אחריו[נכון לאתמול בלילה כרגע אני לא יודה מה המצב]
ואצלי מופיע שאני לא עוקב
אחרי אפף אחד@יוסף-דובער
לגבי א׳. יש באג בפורום ברגע שמוחקים פוסט/נושא זה עדיין רושם את הכמות הקודמת.. -
אבל הוא בכלל לא פרסם הוא רק כתב טיוטה ומחק
-
אבל הוא בכלל לא פרסם הוא רק כתב טיוטה ומחק
@יוסף-דובער מה?? מאיפה אתה יודע?
מי זה?
[ולהבא תענה לתגובה בתיוג
או פשוט תלחץ על כפתורי התגובה שבסוף כל פוסט] -
@יוסף-דובער מה?? מאיפה אתה יודע?
מי זה?
[ולהבא תענה לתגובה בתיוג
או פשוט תלחץ על כפתורי התגובה שבסוף כל פוסט] -
@יוסף-דובער מה?? מאיפה אתה יודע?
מי זה?
[ולהבא תענה לתגובה בתיוג
או פשוט תלחץ על כפתורי התגובה שבסוף כל פוסט]@חברון-מאז-ולתמיד
הוא חבר שלי טוב ואני הדרכתי אותו איך להתנהל בפורום בשיחת ודיאו וראיתי את כל המהלכים שהוא עשה -
@חברון-מאז-ולתמיד
כנראה שזה הניק הרזרבה שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות