בעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD
-
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרה -
@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרהכל הכשרים אותו בעיה
-
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרה@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרההאם בחיוג של איש קשר אליך מהאנשי קשר האחרונים אז גם לא מופיע השם או שאז מופיע ורק באנשי קשר לא מופיע תודה רבה על המידע
@מיישה מה עם Q 8 גם עושה בעיות או שהוא יותר טוב
-
@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרההאם בחיוג של איש קשר אליך מהאנשי קשר האחרונים אז גם לא מופיע השם או שאז מופיע ורק באנשי קשר לא מופיע תודה רבה על המידע
@מיישה מה עם Q 8 גם עושה בעיות או שהוא יותר טוב
@אליהו-הלל כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרההאם בחיוג של איש קשר אליך מהאנשי קשר האחרונים אז גם לא מופיע השם או שאז מופיע ורק באנשי קשר לא מופיע תודה רבה על המידע
@מיישה מה עם Q 8 גם עושה בעיות או שהוא יותר טוב
לא מכיר
-
@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרההאם בחיוג של איש קשר אליך מהאנשי קשר האחרונים אז גם לא מופיע השם או שאז מופיע ורק באנשי קשר לא מופיע תודה רבה על המידע
@מיישה מה עם Q 8 גם עושה בעיות או שהוא יותר טוב
@אליהו-הלל
לא יודע איך אבל הסתדר לי פתאום האנשי קשר וגם כשהתקשרו אלי הם הופיעו על הצג. אבל ביומן שיחות זה אף פעם לא הסתכרן לוץ מהשיחות שביצעתי באוטו עצמו.
אבל הבאסה שעשיתי לאחרונה שדרוג לאוטו ועכשין אין לי שום אנשי קשר!!!!!!
מבאס ותוקע מאוד!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות