עזרה | עזרה מי יכול לעזור לי לצרוב גרסה לנגן???
-
יש לי נגן M500 ואני לא יודע איך צורבים לו גרסה חדשה אני כבר מנסה כמה ימים ולא מצליח מישהו יכול לעזור לי בבקשה????
@רק-אנדרו
בכסף? כולם מוכנים לעזור.
אם זה באמת חשוב לך תציין שאתה מוכן לשלם, ואני משער שהמקצוענים ישמחו לעזור. -
@רק-אנדרו
בכסף? כולם מוכנים לעזור.
אם זה באמת חשוב לך תציין שאתה מוכן לשלם, ואני משער שהמקצוענים ישמחו לעזור.@ברי-קלמנוביץ כתב בעזרה | עזרה מי יכול לעזור לי לצרוב גרסה לנגן???:
@רק-אנדרו
בכסף? כולם מוכנים לעזור.
אם זה באמת חשוב לך תציין שאתה מוכן לשלם, ואני משער שהמקצוענים ישמחו לעזור.אני רוצה שמישהו ידריך אותי יש איזה מדריך משהו שאני יוכל לעשות לבד?
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בעזרה | עזרה מי יכול לעזור לי לצרוב גרסה לנגן???:
@רק-אנדרו
בכסף? כולם מוכנים לעזור.
אם זה באמת חשוב לך תציין שאתה מוכן לשלם, ואני משער שהמקצוענים ישמחו לעזור.אני רוצה שמישהו ידריך אותי יש איזה מדריך משהו שאני יוכל לעשות לבד?
@רק-אנדרו יש לך גירסה?
מה הסיבה שאתה רוצה לצרוב?
הכשרה?
הלך הגירסה? -
@רק-אנדרו יש לך גירסה?
מה הסיבה שאתה רוצה לצרוב?
הכשרה?
הלך הגירסה?@zalmensmok כתב בעזרה | עזרה מי יכול לעזור לי לצרוב גרסה לנגן???:
@רק-אנדרו יש לך גירסה?
מה הסיבה שאתה רוצה לצרוב?
הכשרה?
הלך הגירסה?כן נראה לי הלך גרסה כי הנגן לא עובד בכלל
עם אתה יכול לעזור לי עיין פה https://mitmachim.top/topic/87387/בקשת-מידע-אני-מנסה-לעשות-את-המדריך-לצריבת-גרסה-אבל-מסתבך.../59?_=1756233834206 -
@zalmensmok כתב בעזרה | עזרה מי יכול לעזור לי לצרוב גרסה לנגן???:
@רק-אנדרו יש לך גירסה?
מה הסיבה שאתה רוצה לצרוב?
הכשרה?
הלך הגירסה?כן נראה לי הלך גרסה כי הנגן לא עובד בכלל
עם אתה יכול לעזור לי עיין פה https://mitmachim.top/topic/87387/בקשת-מידע-אני-מנסה-לעשות-את-המדריך-לצריבת-גרסה-אבל-מסתבך.../59?_=1756233834206פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות