בירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה
-
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
למי שיכול להפנות אותי לשם אשמח מאוד.
@iosi-poli -
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
למי שיכול להפנות אותי לשם אשמח מאוד.
@iosi-poli@דובי-ג כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
לא הבנתי אותך...
אתה רוצה לחסום את webview?
אתה רוצה לחסום כרום? -
@דובי-ג כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
לא הבנתי אותך...
אתה רוצה לחסום את webview?
אתה רוצה לחסום כרום?@iosi-poli כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
@דובי-ג כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
לא הבנתי אותך...
אתה רוצה לחסום את webview?
אתה רוצה לחסום כרום?לא. יש לי נגן שהWEBVIEW לא עובד בו אז בשביל לפתוח אפליקציות שפועלות על WEB אני רוצה להתקין כרום רק ללא אפשרות גישה אליו...
-
@iosi-poli כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
@דובי-ג כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
זכור לי שמשהו העלה לפורום לפני תקופה דפדפן כרום רק שלא רואים אותו ומחליפים אותו אם הקיים שיהיה דפדפן מערכת במקום WEBVIEW זה בעצם חסימת הActivity של המסך הראשי והגלישה.
לא הבנתי אותך...
אתה רוצה לחסום את webview?
אתה רוצה לחסום כרום?לא. יש לי נגן שהWEBVIEW לא עובד בו אז בשביל לפתוח אפליקציות שפועלות על WEB אני רוצה להתקין כרום רק ללא אפשרות גישה אליו...
-
@iosi-poli כתב בבירור | גוגל CHROME ללא אפשרות פתיחה:
@דובי-ג תוריד פשוט ווב ווי מהאינטרנט
לא עובד לכן אני מנסה כרום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות