סקר | מדריך על Python האם יש צורך
-
רק אני חייב לציין!! שאני כרגע עדיין לא יודע לתכנת בפייתון אני כרגע עדיין לומד,אבל את מה שאני למדתי אני יודע טוב! אבל מכיוון שזה קשה ללמוד לבד אז אני גם משננן לעצמי את החומר(על ידי שאני מסביר בצורה מפורטת במדריך)וגם יש לי הספקים (לעדכן את המדריך, ולא לעזוב אותו. אם אני יעשה) אז זה נותן
מוטיבציה, בקיצור אני עושה את בעיקר בשבילי. עכשיו השאלה האם יש למשתמשים בכך צורך,ו
ואם זה בסדר מבחינת הפורום.
אני אשמח על כל הצבעההסקר הזה הוא עד בין הזמנים הקרוב בערך אם עד אז היה רוב עבור יש צורך אני יעשה את המדריך. וכמובן הוא היה מושקע והכי מובן שאני יכול לעשות
-
R RearmostPant23 סימן נושא זה כשאלה
-
R RearmostPant23 סימן נושא זה כנושא רגיל
-
רק אני חייב לציין!! שאני כרגע עדיין לא יודע לתכנת בפייתון אני כרגע עדיין לומד,אבל את מה שאני למדתי אני יודע טוב! אבל מכיוון שזה קשה ללמוד לבד אז אני גם משננן לעצמי את החומר(על ידי שאני מסביר בצורה מפורטת במדריך)וגם יש לי הספקים (לעדכן את המדריך, ולא לעזוב אותו. אם אני יעשה) אז זה נותן
מוטיבציה, בקיצור אני עושה את בעיקר בשבילי. עכשיו השאלה האם יש למשתמשים בכך צורך,ו
ואם זה בסדר מבחינת הפורום.
אני אשמח על כל הצבעההסקר הזה הוא עד בין הזמנים הקרוב בערך אם עד אז היה רוב עבור יש צורך אני יעשה את המדריך. וכמובן הוא היה מושקע והכי מובן שאני יכול לעשות
יש כבר מדרך...
טקסט קישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות