הסרת אפליקציות
-
ודרך מחשב יש מצב שאתה מזכיר לי מה הפקודה בadm למשל להוריד את מנהל הקבצים. תודה
-
ודרך מחשב יש מצב שאתה מזכיר לי מה הפקודה בadm למשל להוריד את מנהל הקבצים. תודה
-
היי מישהו מכיר טכניקה/ אפליקציה להסרת אפליקציות מערכת ללא צורך ברוט ובלי מחשב
תודה -
@שרגא-תכנות בלי מחשב אין אפשרות
@klopkk אם זה מעניין אותך או את שאר המשתמשים בפורום הסרתי את האפלקציות ע"י לאקי פלאצ'ר. אחלה אפליקציה.|=טקסט זה יהיה פרוס=|
-
@klopkk אם זה מעניין אותך או את שאר המשתמשים בפורום הסרתי את האפלקציות ע"י לאקי פלאצ'ר. אחלה אפליקציה.|=טקסט זה יהיה פרוס=|
@שרגא-תכנות גם בלי רוט?
-
@klo
-
@klopkk כן גם ללא רוט וללא מחשב
-
@klopkk כן גם ללא רוט וללא מחשב
@שרגא-תכנות אוקיי מגניב
תוכל לשים קישור או את השם באנגלית -
@שרגא-תכנות אוקיי מגניב
תוכל לשים קישור או את השם באנגליתלאקי פאצ'ר 8.1.9_170219155458.apk
זה מה שהיה לי על המחשב תבדוק מקסימום אני יעלה אחר.....
האפליקציה הזאת מורידה פרסומות משנה קוד תוכנה מאפסת נתונים ועוד..... תיהנו.....

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות