בקשת מידע | נטפרי בהוט מובייל קרס עכשיו?
- 
@שאול-208 1. בדוק אם הבעיה המקומית ייתכן שהתקלות הן באזורך בלבד. אפשר לבדוק את אתר Downdetector לראות אם מופיעים דיווחים באזור שלך 
 downdetector.co.il
 .- צור קשר עם שירות השירות של HOT Mobile
 להלן פרטי התקשרות זמינים: טלפון: 053-5003000 או חינם מ-HOT כל־קו: *053 או 1-800-800-053 
 מוקד איבוד וגניבה: זמין 24/7שעות פעילות כלליות: א'–ה': 08:00–18:00, שישי: 08:00–13:00 
 .- בדיקות ראשוניות נוספות
 אתחל את המכשיר (כיבוי והדלקה מחדש). בדוק את הגדרות הסלולרי – ודא שאין מצב "טיסה" פעיל ושבחרת ברשת הנכונה (2G/3G/4G/5G). העבר את הבעיה למיקום אחר – גם שגרתי – כדי לבדוק אם נמשכת ברשת או בקליטה שלך. 
- 
@שאול-208 1. בדוק אם הבעיה המקומית ייתכן שהתקלות הן באזורך בלבד. אפשר לבדוק את אתר Downdetector לראות אם מופיעים דיווחים באזור שלך 
 downdetector.co.il
 .- צור קשר עם שירות השירות של HOT Mobile
 להלן פרטי התקשרות זמינים: טלפון: 053-5003000 או חינם מ-HOT כל־קו: *053 או 1-800-800-053 
 מוקד איבוד וגניבה: זמין 24/7שעות פעילות כלליות: א'–ה': 08:00–18:00, שישי: 08:00–13:00 
 .- בדיקות ראשוניות נוספות
 אתחל את המכשיר (כיבוי והדלקה מחדש). בדוק את הגדרות הסלולרי – ודא שאין מצב "טיסה" פעיל ושבחרת ברשת הנכונה (2G/3G/4G/5G). העבר את הבעיה למיקום אחר – גם שגרתי – כדי לבדוק אם נמשכת ברשת או בקליטה שלך. 
- 
@משפחת-ב. 
 א. זה נשמע בול אבל בול כמו בינה מלאכותית..
 ב. הנציג בהוט טען לי שזה בעיה בנטפרי, והייתי מעוניין לדעת האם זה אכן כך.
- 
@שאול-208 1. בדוק אם הבעיה המקומית ייתכן שהתקלות הן באזורך בלבד. אפשר לבדוק את אתר Downdetector לראות אם מופיעים דיווחים באזור שלך 
 downdetector.co.il
 .- צור קשר עם שירות השירות של HOT Mobile
 להלן פרטי התקשרות זמינים: טלפון: 053-5003000 או חינם מ-HOT כל־קו: *053 או 1-800-800-053 
 מוקד איבוד וגניבה: זמין 24/7שעות פעילות כלליות: א'–ה': 08:00–18:00, שישי: 08:00–13:00 
 .- בדיקות ראשוניות נוספות
 אתחל את המכשיר (כיבוי והדלקה מחדש). בדוק את הגדרות הסלולרי – ודא שאין מצב "טיסה" פעיל ושבחרת ברשת הנכונה (2G/3G/4G/5G). העבר את הבעיה למיקום אחר – גם שגרתי – כדי לבדוק אם נמשכת ברשת או בקליטה שלך. @משפחת-ב. כתב בבקשת מידע | נטפרי בהוט מובייל קרס עכשיו?: ודא שאין מצב "טיסה" פעיל ושבחרת ברשת הנכונה (2G/3G/4G/5G). דור 2? ברצינות? אתה כתבת את זה ולא בינה? נו נו... @משפחת-ב. כתב בבקשת מידע | נטפרי בהוט מובייל קרס עכשיו?: אני מנטפרי אין שום בעיה הכל רגיל יופי, בהוט מובייל? 
- 
@משפחת-ב. 
 א. זה נשמע בול אבל בול כמו בינה מלאכותית..
 ב. הנציג בהוט טען לי שזה בעיה בנטפרי, והייתי מעוניין לדעת האם זה אכן כך.
- 
@משפחת-ב. תואיל ברשותך להסתכל על כותרת הנושא שפתחתי, תוכל לכתוב לי מה כתוב שם? ממליץ לא לענות תשובות מהבטן/מבינה זה לא באמת עוזר או מקדם את מחפש העזרה לאנשהו 
 

 ממני מה השאלה?
 ממני מה השאלה?