שאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים
-
יש לי ווינדוס 10 גירסה 1809
(כך קיבלתיו, כשקניתי אותו בחנות לפני כשנה).
היום קיבלתי הודעה מווינדוס, שהגירסה הולכת להסתיים ורוצים לשדרג לי את המהדורה ל- גירסה 1909


האם שווה לי?
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
בתודה מראש.
-
יש לי ווינדוס 10 גירסה 1809
(כך קיבלתיו, כשקניתי אותו בחנות לפני כשנה).
היום קיבלתי הודעה מווינדוס, שהגירסה הולכת להסתיים ורוצים לשדרג לי את המהדורה ל- גירסה 1909


האם שווה לי?
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
בתודה מראש.
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?
תלוי איזה מחשב ומעבד יש לך אבל לרוב זה לא לוקח הרבה זמן
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
ככל מה שידוע לי אתה לא צריך
-
יש לי ווינדוס 10 גירסה 1809
(כך קיבלתיו, כשקניתי אותו בחנות לפני כשנה).
היום קיבלתי הודעה מווינדוס, שהגירסה הולכת להסתיים ורוצים לשדרג לי את המהדורה ל- גירסה 1909


האם שווה לי?
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
בתודה מראש.
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
האם שווה לי?
כן זה גרסה יציבה
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?
בזמן השידרוג יש חלק שאתה יכול להשתמש במחשב, לאחר מכן הוא מפעיל מחדש ומבצע כמה פעולות
וזה לא לוקח יותר מידי זמן@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
הכל נשאר כמו שהיה לא צריך לגבות
-
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
האם שווה לי?
כן זה גרסה יציבה
@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
כמה זמן בערך, לוקח עד לסיום השדרוג?
בזמן השידרוג יש חלק שאתה יכול להשתמש במחשב, לאחר מכן הוא מפעיל מחדש ומבצע כמה פעולות
וזה לא לוקח יותר מידי זמן@חברים אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
האם אני אמור לעשות גיבוי (לקבצים וכדו') לפני שאני נותן לוונידוס לעדכן אוטומטית?
הכל נשאר כמו שהיה לא צריך לגבות
-
@bbn אמר בשאלה | עדכון ווינדוס אוטומטי - ביצוע גיבוי קבצים:
הכל נשאר כמו שהיה לא צריך לגבות
רק שצריך לשים לב שמוגדר שמירת תוכנות וקבצים
-
@ITAMAR25 צודק
אם עושים שדרוג עם התקנה של מערכת הפעלה צריך לראות שזה מסומן
אם זה דרך ההגדרות ועודכנים ואבטחה , זה כבר נשמר לבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות