בירור | האם מישהו התקין את האפליקציות האלו דרך אימולטור וזה עבד לו?
-
@אברהם-mch כתב בבירור | האם מישהו התקין את האפליקציות האלו דרך אימולטור וזה עבד לו?:
וכן את האפליקציה של אוזניות אנקר מכאן,
לא רלוונטי לאימולטור - אין בלוטוס
-
@אברהם-mch כתב בבירור | האם מישהו התקין את האפליקציות האלו דרך אימולטור וזה עבד לו?:
וכן את האפליקציה של אוזניות אנקר מכאן,
לא רלוונטי לאימולטור - אין בלוטוס
@יאיר-דניאל כתב בבירור | האם מישהו התקין את האפליקציות האלו דרך אימולטור וזה עבד לו?:
לא רלוונטי לאימולטור - אין בלוטוס
גם לא ב wsa???
-
@יאיר-דניאל כתב בבירור | האם מישהו התקין את האפליקציות האלו דרך אימולטור וזה עבד לו?:
לא רלוונטי לאימולטור - אין בלוטוס
גם לא ב wsa???
@אברהם-mch כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות