הודעה שקופצת בתוכנה של אדובי
-

מישו יכול לומר לי מה זה אומר?
זה קופץ כל פעם שמפעילים את התוכנה
ואם אומרים לו OK התוכנה נסגרת
תודה רבה@israel401 על מנת שיוכלו עזור לך
א. תתקן כותרת לבעיה בתוכנת ????? ולא עזרה בתוכנה של אדובי
ב. בגוף השאלה תפרט מתי עולה הודעת השגיאה בהפעלה \ ביבוא קובץ \ בשמירה \ באמצע העבודה
תתקן ונמשיך משם -

מישו יכול לומר לי מה זה אומר?
זה קופץ כל פעם שמפעילים את התוכנה
ואם אומרים לו OK התוכנה נסגרת
תודה רבה@israel401 איזה תוכנה?
-

מישו יכול לומר לי מה זה אומר?
זה קופץ כל פעם שמפעילים את התוכנה
ואם אומרים לו OK התוכנה נסגרת
תודה רבה@israel401 ההודעה אומרת שאין לך רישיון לתוכנה המבוקשת
תפרוץ שוב -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות