דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | הערות וציונים באוצריא

בקשת מידע | הערות וציונים באוצריא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
19 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמואל5ש מנותק
    שמואל5ש מנותק
    שמואל5
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
    @י.-פל. @sivan22

    א יאיר דניאלי דוד משה 1ד 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • שמואל5ש שמואל5

      יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
      @י.-פל. @sivan22

      א מנותק
      א מנותק
      אברהם mch
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שמואל5 אני לא יודע איפה לכתוב את זה, אבל לדעתי צריך להוסיף לאוצריא:
      • אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
      • אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
      • שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
      • חיפוש בהיסטוריה.
      • חיפוש בסימניות.
      • אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
      • באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)
      לעיונכם: @י.-פל. , @sivan22 .

      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • שמואל5ש שמואל5

        יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
        @י.-פל. @sivan22

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

        יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?

        כרגע בפיתוח

        שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א אברהם mch

          @שמואל5 אני לא יודע איפה לכתוב את זה, אבל לדעתי צריך להוסיף לאוצריא:
          • אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
          • אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
          • שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
          • חיפוש בהיסטוריה.
          • חיפוש בסימניות.
          • אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
          • באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)
          לעיונכם: @י.-פל. , @sivan22 .

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אברהם-mch כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

          • אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
          • אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
          • שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
          • חיפוש בהיסטוריה.
          • חיפוש בסימניות.
          • אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
          • באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)

          בל"נ. אעביר, עיין כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

            יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?

            כרגע בפיתוח

            שמואל5ש מנותק
            שמואל5ש מנותק
            שמואל5
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יאיר-דניאל ישר כוח עצום!
            יש צפי מתי יהיה?

            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואל5ש שמואל5

              @יאיר-דניאל ישר כוח עצום!
              יש צפי מתי יהיה?

              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

              יש צפי מתי יהיה?

              מה, הגירסא עם הערות אישיות?
              היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                יש צפי מתי יהיה?

                מה, הגירסא עם הערות אישיות?
                היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.

                א מנותק
                א מנותק
                אברהם mch
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.

                באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמואל5ש שמואל5

                  יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
                  @י.-פל. @sivan22

                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                  הערות וציונים?

                  צריך לפנות לרב אוסטרן יכול להיות שהוא יסכים

                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אברהם mch

                    @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                    היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.

                    באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                    #9

                    @אברהם-mch כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                    @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                    היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.

                    באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???

                    לא למקורבים - לחברי הצ'אט בדיקה במייל.
                    אאל"ט - כנס לריפו של @י.-פל. בגיטאב זה נמצא גם שם - ותבדוק את הגירסא האחרונה שעלתה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד משה 1ד דוד משה 1

                      @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                      הערות וציונים?

                      צריך לפנות לרב אוסטרן יכול להיות שהוא יסכים

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        פוסט זה נמחק!

                        דוד משה 1ד מנותק
                        דוד משה 1ד מנותק
                        דוד משה 1
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יאיר-דניאל הערות וציונים זה שם של ספר כמדומני

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • דוד משה 1ד דוד משה 1

                          @יאיר-דניאל הערות וציונים זה שם של ספר כמדומני

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            מצד אחד צודק מצד שני זה נושא השרשור לא תמיד אני מצטט את ההתחלה זה שגלשו ...

                            צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • דוד משה 1ד דוד משה 1

                              מצד אחד צודק מצד שני זה נושא השרשור לא תמיד אני מצטט את ההתחלה זה שגלשו ...

                              צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                              צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                              צדיק וטוב לו 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                              מצד אחד צודק מצד שני זה נושא השרשור לא תמיד אני מצטט את ההתחלה זה שגלשו ...

                              לא גלשו, אלא טעו.

                              @שמואל5 נראה שהיה פה אי הבנה.
                              אתה רוצה את הספרים 'הערות וציונים', ומה ש @יאיר-דניאל כתב שבפיתוח - הכוונה ליכולת להוסיף הערות אישיות בתוכנה.
                              אם יש לך את הקובצים - אתה יכול לשים אצלך ידנית.
                              אם אתה רוצה שיוסיפו למאגר הכללי, אז:
                              א. בגדול לא מכניסים ספרים מאחרי השואה (אם כי זה לא ספר רגיל, אז אולי כן).
                              ב. צריך לבקש את רשותו של המחבר שליט"א.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שמואל5ש שמואל5

                                יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
                                @י.-פל. @sivan22

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                #15

                                @צדיק-וטוב-לו-0

                                כש @שמואל5 כתב כך:

                                יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?

                                אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                אני בכל אופן הייתי כותב בצורה יותר ברורה - לדוגמא: האם ישנה אפשרות להוסיף את הספר הערות וציונים לספריית אוצריא?

                                ולכן כתבתי את כל מה שכתבתי.

                                אם אתה צודק בדבריך, אז אני טעיתי - ולא @דוד-משה-1 - וע"כ התנצלותי!

                                שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  @צדיק-וטוב-לו-0

                                  כש @שמואל5 כתב כך:

                                  יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?

                                  אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                  אני בכל אופן הייתי כותב בצורה יותר ברורה - לדוגמא: האם ישנה אפשרות להוסיף את הספר הערות וציונים לספריית אוצריא?

                                  ולכן כתבתי את כל מה שכתבתי.

                                  אם אתה צודק בדבריך, אז אני טעיתי - ולא @דוד-משה-1 - וע"כ התנצלותי!

                                  שמואל5ש מנותק
                                  שמואל5ש מנותק
                                  שמואל5
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                  אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                  זה באמת מה שהתכוונתי...
                                  שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                  א יאיר דניאלי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • שמואל5ש שמואל5

                                    @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                    אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                    זה באמת מה שהתכוונתי...
                                    שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש שלו'
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי איש שלו'
                                    #17

                                    @שמואל5 כתב ...

                                    @יאיר-דניאל
                                    זה באמת מה שהתכוונתי...
                                    שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                    ספרים שבאו מראש עם הערות - הן מופיעות בתור 'מפרשים'.
                                    אם לא הכניסו הערות על הספר - איך הן תהיינה שם?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמואל5ש שמואל5

                                      @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                      אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                      זה באמת מה שהתכוונתי...
                                      שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                      שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                      אין דבר כזה באוצריא הפניות - מה שכן יש, כמו במשנ"ב ועוד, שאתה פותח את חלונית פרשנות (או בגירסאות החדשות של @ י.-פל. - ע"י לחיצה על מקש ימני) ושם יש לך בתור פרשן את ביה"ל, לדוגמא.
                                      והוא מקושר לטקסט, כך שכאתה לוחץ על קטע, עולה לך הקטע הרלוונטי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שמואל5ש שמואל5

                                        @יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                        אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא

                                        זה באמת מה שהתכוונתי...
                                        שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:

                                        זה באמת מה שהתכוונתי...
                                        שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות

                                        א"כ - אף אחד פה לא הבין אותך נכון, אין כוונתך להערות אישיות שלך, ואין כוונתך לספר הערות וציונים. - אלא משהו שלישי.
                                        מה אתה אומר ע"ז שפעם הבאה תכתוב יותר ברור, כדי שאנשים יבינו אותך ויוכלו לעזור, ולא יטרחו סתם, בחינם???
                                        תחשוב על זה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר