בקשת מידע | הערות וציונים באוצריא
-
@שמואל5 אני לא יודע איפה לכתוב את זה, אבל לדעתי צריך להוסיף לאוצריא:
• אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
• אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
• שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
• חיפוש בהיסטוריה.
• חיפוש בסימניות.
• אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
• באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)
לעיונכם: @י.-פל. , @sivan22 . -
@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
כרגע בפיתוח
-
@שמואל5 אני לא יודע איפה לכתוב את זה, אבל לדעתי צריך להוסיף לאוצריא:
• אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
• אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
• שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
• חיפוש בהיסטוריה.
• חיפוש בסימניות.
• אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
• באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)
לעיונכם: @י.-פל. , @sivan22 .@אברהם-mch כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
• אפשרות לבחירת גודל גופן המפרשים.
• אפשרות לבחירת הצבעים, מלבד צבע ראשי, גם צבעי הטקסט והרקע (בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים לדוג' כחול על צהוב וכדו').
• שמפרשי הריף יהיה כחלק מהמפרשים שעל הדף (שיהיה אפשרות לבחור ברשימת המפרשים גם את מפרשי הריף).
• חיפוש בהיסטוריה.
• חיפוש בסימניות.
• אפשרות למיון מפרשים לפי סדר הדורות או לפי א,ב, או לפי כמות תוצאה בספר או מרחק התוצאות.
• באיתור, שיוכלו לדפדף בין התוצאות ע"י מקשי החיצים (למטה ולמעלה)בל"נ. אעביר, עיין כאן
-
@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
כרגע בפיתוח
@יאיר-דניאל ישר כוח עצום!
יש צפי מתי יהיה? -
@יאיר-דניאל ישר כוח עצום!
יש צפי מתי יהיה?@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
יש צפי מתי יהיה?
מה, הגירסא עם הערות אישיות?
היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר. -
@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
יש צפי מתי יהיה?
מה, הגירסא עם הערות אישיות?
היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.
באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???
-
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.
באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???
@אברהם-mch כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
היא כבר בהרצה- היא נמצאת אצל חלק מחברי הפורום כבר.
באיזה גרסאות? של @י.-פל, או בגרסאות למקורבים בלבד???
לא למקורבים - לחברי הצ'אט בדיקה במייל.
אאל"ט - כנס לריפו של @י.-פל. בגיטאב זה נמצא גם שם - ותבדוק את הגירסא האחרונה שעלתה. -
@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
הערות וציונים?
צריך לפנות לרב אוסטרן יכול להיות שהוא יסכים
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יאיר-דניאל הערות וציונים זה שם של ספר כמדומני
-
@יאיר-דניאל הערות וציונים זה שם של ספר כמדומני
פוסט זה נמחק! -
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
מצד אחד צודק מצד שני זה נושא השרשור לא תמיד אני מצטט את ההתחלה זה שגלשו ...
לא גלשו, אלא טעו.
@שמואל5 נראה שהיה פה אי הבנה.
אתה רוצה את הספרים 'הערות וציונים', ומה ש @יאיר-דניאל כתב שבפיתוח - הכוונה ליכולת להוסיף הערות אישיות בתוכנה.
אם יש לך את הקובצים - אתה יכול לשים אצלך ידנית.
אם אתה רוצה שיוסיפו למאגר הכללי, אז:
א. בגדול לא מכניסים ספרים מאחרי השואה (אם כי זה לא ספר רגיל, אז אולי כן).
ב. צריך לבקש את רשותו של המחבר שליט"א. -
כש @שמואל5 כתב כך:
יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
אני בכל אופן הייתי כותב בצורה יותר ברורה - לדוגמא: האם ישנה אפשרות להוסיף את הספר הערות וציונים לספריית אוצריא?
ולכן כתבתי את כל מה שכתבתי.
אם אתה צודק בדבריך, אז אני טעיתי - ולא @דוד-משה-1 - וע"כ התנצלותי!
-
כש @שמואל5 כתב כך:
יש אפשרות לשים בקבצים לאוצריא הערות וציונים?
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
אני בכל אופן הייתי כותב בצורה יותר ברורה - לדוגמא: האם ישנה אפשרות להוסיף את הספר הערות וציונים לספריית אוצריא?
ולכן כתבתי את כל מה שכתבתי.
אם אתה צודק בדבריך, אז אני טעיתי - ולא @דוד-משה-1 - וע"כ התנצלותי!
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות -
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות@שמואל5 כתב ...
@יאיר-דניאל
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערותספרים שבאו מראש עם הערות - הן מופיעות בתור 'מפרשים'.
אם לא הכניסו הערות על הספר - איך הן תהיינה שם? -
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות
אין דבר כזה באוצריא הפניות - מה שכן יש, כמו במשנ"ב ועוד, שאתה פותח את חלונית פרשנות (או בגירסאות החדשות של @ י.-פל. - ע"י לחיצה על מקש ימני) ושם יש לך בתור פרשן את ביה"ל, לדוגמא.
והוא מקושר לטקסט, כך שכאתה לוחץ על קטע, עולה לך הקטע הרלוונטי. -
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
אני הבנתי האם ישנה אפשרות להוסיף הערות לספרי אוצריא
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערות@שמואל5 כתב בבקשת מידע | הערות וציונים באוצריא:
זה באמת מה שהתכוונתי...
שיהיה אפשר להכניס אישכהוא לספרים הערות (שמובנות בספר לא שאני יוסיף אותם, כאלה שכבר יש ככה: [1] ואז זה יפנה לאיזה חלון בצד עם ההערותא"כ - אף אחד פה לא הבין אותך נכון, אין כוונתך להערות אישיות שלך, ואין כוונתך לספר הערות וציונים. - אלא משהו שלישי.
מה אתה אומר ע"ז שפעם הבאה תכתוב יותר ברור, כדי שאנשים יבינו אותך ויוכלו לעזור, ולא יטרחו סתם, בחינם???
תחשוב על זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות