בקשה | רום/קושחה של הנגן m36
-
@OFER2024 האחרי הצריבה הוא לא נדלק ולא מראה שום סימון על המסך גם לא דרך הריקוברי, רק רום מלא יעזור
-
@Y.-M תבקש גישה ותכתוב שהנגן שלך בבריק
https://drive.google.com/file/d/1CRzFFm-zLKp4682zJ-N9nKSuUhIhwqjP/view -
@אלוף-תימן כן.דרך mtkclient אולי זה מה שהרס אותו
-
@אלוף-תימן כן.דרך mtkclient אולי זה מה שהרס אותו
-
@אלוף-תימן לא מראה שום כלום
-
@אלוף-תימן עם otg תודה
yakov22092925@gmail.com -
@אלוף-תימן כתב בבקשה | רום/קושחה של הנגן m36:
@Y.-M אתה יעקב מור
אני לא יודע איזה גירסה לאשר לך אם otg או בליהנגן הגיע אלי הרגע מחו"ל.
איך אני יודע אם יש לו OTG ? -
@אלוף-תימן כתב בבקשה | רום/קושחה של הנגן m36:
@Y.-M אתה יעקב מור
אני לא יודע איזה גירסה לאשר לך אם otg או בליהנגן הגיע אלי הרגע מחו"ל.
איך אני יודע אם יש לו OTG ?@מים-אחרונים 99 אחוז שזה עם otg פשוט שזה מגיע תכניס מתאם otg ותבדוק אם הנגן קורא את הכרטיס
מתאם otg זה חיבור צד אחד לחור טעינה צד שני כניסה לדיסק און קי או כרטיס מיקרו -
@אלוף-תימן שלחת לי למייל??
-
@אלוף-תימן שלחת לי למייל??
-
@אלוף-תימן קודם תודה רבה, אבל אחרי שצרבתי את הגרסה המלאה ששלחת לצערי עדיין הנגן לא נדלק רק המסך מואר ושוב נכבה ללא כיתוב אולי אתה יודע מה הבעיה?
-
@אלוף-תימן קודם תודה רבה, אבל אחרי שצרבתי את הגרסה המלאה ששלחת לצערי עדיין הנגן לא נדלק רק המסך מואר ושוב נכבה ללא כיתוב אולי אתה יודע מה הבעיה?
@Y.-M כתב בבקשה | רום/קושחה של הנגן m36:
@אלוף-תימן קודם תודה רבה, אבל אחרי שצרבתי את הגרסה המלאה ששלחת לצערי עדיין הנגן לא נדלק רק המסך מואר ושוב נכבה ללא כיתוב אולי אתה יודע מה הבעיה?
אם אני לא טועה זה מה שקרה ממש היום
צרבת בוט או משהו כזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות