בעיה | איך לפתוח את LSPosed אחרי הסתרה שלו?
-
אני עם רוט ו LSPosed, הסתרתי אותו לגמרי שהגישה היחידה היא דרך קיצור דרך הלאנצ'ר נובה, ולפני כמה זמן איפסתי את הלאנצ'ר ונעלם הקישור ועכשיו אין לי דרך להגיע אליו אז כל המודולים עובדים דווקא אבל אני עכשיו רוצה ליצור מודול חדש בשביל השיחות דור 4 ואין לי רעיון איך לפתוח אותו.
האפליקציה עצמה מקופלת בתוך המערכת או משהו כזה שלא נותן לי להיכנס ישירות.
תודה מראש.
-
אני עם רוט ו LSPosed, הסתרתי אותו לגמרי שהגישה היחידה היא דרך קיצור דרך הלאנצ'ר נובה, ולפני כמה זמן איפסתי את הלאנצ'ר ונעלם הקישור ועכשיו אין לי דרך להגיע אליו אז כל המודולים עובדים דווקא אבל אני עכשיו רוצה ליצור מודול חדש בשביל השיחות דור 4 ואין לי רעיון איך לפתוח אותו.
האפליקציה עצמה מקופלת בתוך המערכת או משהו כזה שלא נותן לי להיכנס ישירות.
תודה מראש.
@efratyyyehuda תנסה להתקין מחדש את האפליקציה של הרוט, נדמה לי שזה קרה לי פעם, וזה פתר לי, (אל תידאג זה לא מאפס את הרוט מהתחלה)
תסמן שנפתר
-
כן זהו בדיוק תוך כדי כתיבה אמרתי אולי אני יתקין את ה־apk מחדש וזה באמת פתר את הבעיה, סתם אכלתי לעצמי את הראש כבר כמה חודשים.
תודה רבההה, לילט.
-
E efratyyyehuda סימן נושא זה כשאלה
-
E efratyyyehuda סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות